En-ránoS partou to bylo super ale bohužel už museli domů. Dnes jsem se měla sejít s Vítkem. Vlastně už za 15 minut máme sraz v té kavárně kde jsme se sešli poprvé. A ano trochu nestíhám. Běžím po náměstí a za sebou uslyším jak na mě někdo volá. Zastavím a ohlédnu se, stojí tam partička dětí okolo 13 let.
,,Hej, hej En nemůžeme poprosit o fotku prosím?"
,,No dobře ale někam spěchám."
Přišla jsem k nim a vyfotila se s nimi.
,,A kam spěcháš?"
,,To je jedno ale vážně musím ahoj mějte se."
Rozloučila jsem se s nimi a otočila se na odchod. Slyšela jsem jak si něco šeptají pochytila jsem mé a Vítkovo jméno a rande. Kdyby jen věděli. Byla jsem blízko kavárny a viděla přes okno Vítka seděl tam a díval se do telefonu.
Vešla jsem do kavárny a namířila si to ke stolu kde seděl Vítek.
,,Ahoj"
,,Ahoj"
Sedla jsem si a přišla k nám číšnice. Nebyla to jen tak ledajaká číšnice. Prosím potlesk byla to. Klára. Co tady dělá byla první otázka, která mě napadla.
E: ,,Ahoj Kláry dlouho jsme se neviděli xd."
K: ,,Taky si myslím to ale teď neřešme. Co si dáte?"
E: ,,Já si dám cappuccino."
V: ,,Já taky."
Klára si to zapsala a odešla. Vítek se na mě podíval zkoumavým pohledem.
,,Kdo to byl?"
,,To byla má nejlepší kamarádka Klára."
Povídali jsme si o kravinách a blbostech znáte to. Klára nám pak donesla objednávku a my začali pít.
,,Vítku víš jak jsem se měla rozmyslet o tom jestli řekneme, že spolu chodíme nebo ne?"
,,No samozřejmě jak ses rozhodla?"
,,Řekneme pravdu bude to lepší protože podle mě to už stejně ví."
,,Dobře ještě jsem se chtěl zeptat natočíme girlfriend Tag nebo jen budeme přidávat společné fotky a tak?"
,,Hele to nevím můžeme se jich zeptat?"
,,To můžeme rovnou natočit to video tohle bude ztráta času jasně že budou chtít ten Tag."
,,Tak to dáme na můj instagram tam není tolik lidí."
,,Tak jo rovnou se zeptám lidí jestli mají nějaké otázky."
Dala jsem to na stories, zaplatili jsme a šli do parku. Sedli jsme si na lavičku a drželi se za ruce a povídali jsme si (nejvíc popsaná scéna xd pozn. autorky). Nejlepší na tom bylo, že jsme se nemuseli bát, že nás někdo uvidí. Sice jsme si z toho nedělali moc starostí ani před tím ale pššt. Vítek mi zrovna vyprávěl nějakou historku co se mu stala ve škole a my za sebou jak se tomu už jednou stalo uslyšeli jak někdo piští. Tentokrát to byly dvě holky.
E: ,,Ahoj?"
,,Ahooj jsme tvé velké fanynky my věděly, že je to pravda!."
,,Ou, dobře a čím jsem si zasloužila to, že jste mými fanynkami?"
Nervózně jsem se usmála a popravdě jsem se chtěla propadnout do země.
,,Jsi prostě boží. Hele a Vito bude girlfriend Tag?"
,,Eeeee."
Otevřela jsem telefon a podívala se na to stories ukázala ho Vítkovi a on se uchechtl.
,,Ano bude ale omlouvám se musíme jít."
Vytáhl mě za ruku na nohy a vydali jsme se pryč. Bylo zvláštní, že ty holky ani nechtěli fotku. No nic to mě nemusí teď trápit. Dorazili jsme k nám před dům a museli jsme se rozloučit. hezky jsme se rozloučili a já šla domů. Ještě jsem mu zamávala a vešla do domu. Bylo zvláštní, že tu nečekal Lukáš jako obvykle. Šla jsem tady do Lukášova pokoje a tam jsem viděla něco co jsem si nedokázala nijak vysvětlit. Prostě mi v tu chvíli explodoval mozek. Na tuhle otázku jsem se prostě zeptat musela.
,,Co se tu děje?"
Tak to bude pro dnešek vše . Popravdě ta kapitola měla vypadat úplně jinak, měla tam být trochu shit "zápletka" ale naštěstí jsem se rozhodla, že to nespatří světlo světa. Je to trochu kratší kapitola takže se omlouvám ale příští bude delší takže tak xd. Co myslíte, že viděla En v pokoji svého milovaného bratříčka?
653 slov
Vendyy
ČTEŠ
editor(ka)
FanfictionCo se stane když En uvidí stories, které jí změní život? Potká lásku? Vydrží jejich vztah? Pohádají se? Vrátí se k sobě nebo už se neuvidí? Odpovědi na sebe nenechají dlouho čekat. Příběh se opravuje, proto některé kapitoly nenavazují ...