EnV parku jsme byli ještě tak hodinu bylo tam vážně hezky. Naštěstí už jsme nikoho nepotkali. Smutné ale bylo, že už jsem musela jít domů. Stavili jsme se tedy u Vítka doma pro tašku a já musela jít domů. Ale Vítek samozřejmě trval na tom, že mě doprovodí. Náš dům je od Vítkova o ulici dál.
Došli jsme k nám před dům. Dala jsem Vítkovi pusu obejmula ho.
,,Ahoj Viťouši, kdy se zase uvidíme?"
,,Napiš a já za tebou vlezu do pokoje klidně i oknem."
Ještě jednou jsem mu zamávala odemkla dveře a zaplula dovnitř.
Opřela zády o dveře a vstřebávala co se za poslední dva dny stalo. Ale to by nebyl brácha kdyby mě zase nevyrušil.,,En?"
,,Ano Lukášičku?"
,,Co to bylo za kluka?"
Přemýšlela jestli mu to říct. Řekla jsem mu to protože vím, že mu dojdou slova, já vím jsem škodolibá.
,,No to byl můj přítel. Proč?" Roztomile jsem se usmála.
,,Tvůj co?!"
,,Můj kluk."
Jen co jsem to dořekla obešla jsem bráchu s jeho nechápavým pohledem. A šla do pokoje. Vzala jsem telefon a zavolala Kláře.
,,Čůs co potřebuješ?"
,,Hádej kdo má skvělého kluka?"
,,Coo?! Kde jsi ho vzala? Znám ho?"
,,Noo osobně jste se ještě nesetkali ale ano znáš ho."
,,Ten kluk z vedlejší třídy🤨🤔?"
,,Né ty trubko. Vítek přece."
V tu chvíli se k nám připojil Tadeáš.
,,Čau girls koho tu drbete?"
,,Tade hádej kdo si našel přítele?"
,,Naše Anička se osmělila a má boye jo? Kdo to je?"
Než jsem něco stačila říct Klára radostně vypískla.
,,No přece Vítek, super cooooo😋?"
,,Éj takže naše nevinná En si něco začala s ytberem. To bude ještě hustý."
,,Hele Kláry moc si vážím tvého nadšení ale já mluvit umím😜."
Do pokoje z ničeho nic vtrhnul Lukáš.
,,En hned to polož potřebuji s tebou něco probrat.
Rozloučila jsem se tedy s Klárou a Tadeášem a vypla discord.
,,No co potřebuješ?"
,,No mám o tebe strach. Přeci jen ty jsi kluka ještě neměla a teď. Teď si vodíš kluky před dům a pusinkuješ se tam."
,,Lukáši neboj. A navíc neboj jsem si jistá, že nám to s Víťou vydrží. A jestli si myslíš, že jsem tak neschopná abych si nenašla normálního hodného kluka."
,,Promiň tak jsem to nemyslel. Jen prostě nechci aby ti něco udělal😣."
,,Neboj nic mi neudělá. A kdyby ano ty budeš první komu to řeknu. Ale prosím nic mu neudělej. Je vážně moc hodný."
,,Dobře, ale pod jednou podmínkou."
,,Jakou?"
,,Seznámíš mě s ním😑."
ČTEŠ
editor(ka)
FanficCo se stane když En uvidí stories, které jí změní život? Potká lásku? Vydrží jejich vztah? Pohádají se? Vrátí se k sobě nebo už se neuvidí? Odpovědi na sebe nenechají dlouho čekat. Příběh se opravuje, proto některé kapitoly nenavazují ...