25-Měl bych mu dát šanci

404 26 5
                                    


Hej En máš pravdu."

,,V čem přešně?"

Zeptala jsem se s nejistotou v hlase.

,,Měl bych mu dát šanci."

,,Dobře a jak mu to chceš říct?"

,,Já nevím prostě jsem mu zavolal ať přijde."

,,C-co teď hned?"

,,Jo."

,,A co on na to?"

,,Že přijde."

Okej to jsem nečekala. Vůbec ne.

,,Co chceš dělat?"

,,Prostě mu to říct."

Trochu mě začínají štvát ty jeho změny nálad.

,,Dobře."

,,Dobře."

,,Dobrý bože co jsem to udělal?"

Podívala jsem se na něj zmatením ve tváři.

,,Co mu mám říct?"

,,Eee. Mě se neptej."

,,To ty jsi ta z nás dvou co má krásný fungující vztah."

,,To je sice pravda."

,,Co mu mám říct?"

V tu chvíli zazvonil někdo určitě Tadeáš u domovních dveří.

,,Dělej Lukáši běž mu otevřít."

Lukáš se zvedl z postele a šel dolů po schodech já samozřejmě hned za ním.
Vešel do předsíně a já se schovala za stěnu abych mohla poslouchat jejich rozhovor. Já vím je to neslušné ale tak zvědavost byla silnější než slušnost.

Lukáš otevřel dveře za kterými stál Tadeáš. Pozval ho dál. Hádám, že stáli naproti sobě. Bylo tam moc velké ticho které však prolomil Tadeáš.

,,Co jsi chtěl?

Sice jsem neviděla co se tam děje ale Luke se musel tvářit strašně nervózně a vtipně.

,,N-no."

,,No?"

Pak jsem nic neslyšela. Musela jsem se podívat.

Naklonila jsem se abych viděla co se tam děje.

Lukáš se tvářil vtipně nebo jako bylo mi ho trochu líto ale tak kdyby jste ho viděli

No tak moc jim soukromí narušovat nebudu. Vydala jsem se tedy potichu nahoru do pokoje.

Vítek mi poslal video na sestříhání. Samozřejmě to nebylo nic jiného než to video co jsme točili spolu včera. Za mě se nám povedlo. Nevím proč ale nemám ráda slovo "girlfriend Tag" nebo jako nevadí mi ale já ho za poslední dva dny řekla tolikrát, že mi teď trochu leze krkem. No nic musím se dát do stříhání.

Magic time skip

Stála jsem v kuchyni a pila skleničku vody. Video už jsem Vítkovi poslala a  Lukáš se někam vypařil, nemám nejmenší tušení kam asi šel někam s Táďou, ale těžko říct.

Když tak přemýšlím nad tím videem mohla bych tam hodit premču. Ještě se zeptám Vítka.  Dlouho jsem se neviděla s Klárou, mohla bych jí napsat. Nejprve ale napíšu Vítkovi.

E: Vítku?  

V: Ano?

E: Mohla bych na to video dát premiéru?

V: Jo, můžeš. Tak na 15-30 minut?

E: Oki, tak já to tak dám💖.

V: Tak ahoj, nebo ještě něco potřebuješ?

E: Ne, to je všechno díky ahoj

Tak tohle máme vyřešené teď jen napsat Kláře.

E: Čauky Kláry nechtěla bys něco podniknout třeba přespávačka u mě?

Šla jsem si dolů udělat kakaíčko. Proč kakao když je takové vedro? Nevím kakao je prostě dobrý. 

Klára mi pořád neodepisovala. Jasně má i svůj život. Mezi tím jsem už stihla nachystat to video, už zbývá jen 5 minut. Lidi do chatu spamují věty tipu kdo to bude? Beztak En. Já to věděla. Prostě věci do tohohle smyslu.

Zbývala poslední minutka a já chatu uviděla Kláru, hned jsem jí napsala.

E: Klárynkoo

K: Ano Eninkooo?

E: Co takhle přespávačka u mě?

K: Hele to by šlo

E: Kdy přijdeš?

K: Hele nemůžu si nechat ujít tu premču takže tak 20 min po?

E: oki

K: Tak cus jdu se koukat

No, dnes taková kratší kapitola ale nebojte na všem se pracuje ;). Jo a zpráva pro Eii,  neboj příští kapitola bude to co jsem ti "slíbila". Máte se na co těšit xd.
Hezký den/večer/ráno kdykoliv čtete.

Jo a děkuji za 1k přečtení je to cool xd, no nic už vás nebudu zdržovat, bye

601 slov

Vendyy



editor(ka)Kde žijí příběhy. Začni objevovat