3-návštěva z vesmíru

849 56 6
                                    

En-odpoledne-16:32

Zabouchla jsem dveře a opřela se o ně zády jak to vždy dělají ve filmech. Asi bych tam stála déle kdyby na mě nevybafl Lukáš a nezeptal se na jeho typickou otázku ,,A to byl kdo?" Jen jsem se na něj usmála  ,,Pro něho teď pracuji ale jsme i kamarádi". Lukáš se na mě vystrašeně podíval    ,,A co pro něj děláš?" Achjo, nechápu proč se o mě pořád tak bojí když on sám chodí na pochybné večírky ke Kateřině Černé. Odpověděla jsem mu, že se nemusí bát. Bylo poznat, že to ho naštvalo ještě víc pak řekl až s ledovým a děsivým klidem v hlase ,,Takže si ho mám najít a zeptat se ho co provádí s mojí malou sestřičkou a pak mu ještě rozbít fasádu?" (opravuju tuhle pochybnou věc co jsem napsala na začátku karantény, nevím proč ale tohle mi přišlo literally vtipný) Věděla jsem že to myslí vážně. Je toho schopnej, jednou se kvůli mě popral i s jeho nejlepším kamarádem ale samozřejmě to bylo nedorozumění tak jsem mu to radši vyklopila. 

Poté co jsem dořekla co přesně pro Vítka dělám byl už klidnější a ještě si do mě rejpnul s otázkou ,,Takže youtuber joo?" Hahaha fakt dobrej vtip, jen jsem protočila oči a šla do pokoje. Zapla jsem počítač a přišel mi nový e-mail od Vítka. V souborech bylo vložené video. Hned jsem pochopila o co jde, měla jsem ho sestříhat do zítřka nejprve jsem se na to video podívala byla to celkem sranda s Vítkem tam byly ještě 3 kluci, Mattem, Dejzr a Moon, pak ale Mattem řekl jednu větu ze které mě zamrazilo ,,Takže tento víkend se sejdeme u Vity doma takže nám posílejte nějaké úkoly dolů do komentářů". Popravdě jsem nevěděla jak na to zareagovat tak jsem si jen pomyslela hmm super přiletí návštěva z vesmíru. Dala jsem se do stříhání abych to měla za sebou, ne že by mě to nebavilo, jen jsem se ještě musela učit.  Pátek mám asi nejmíň ráda protože máme dvě informatiky, matiku, chemii pak je volná hodina a následuje " všemi milovaný" tělák. Takže nic moc. Když už jsem to měla hotové tak jsem mu to poslala a šla se vysprchovat.

 Po sprše jsem šla zpátky do pokoje a sedla si opět a znova za můj pracovní stůl. Rozdělala jsem si učení a asi tak hodinu se nad tím mučila. Po hodině jsem byla fakt vyřízená a tak jsem si šla vyčistit zuby a šla si lehnout.

En-ráno-6:30

Před pár minutami jsem se probudila ne díky budíku ale díky hovoru od Vítka (Vity). Volal jestli bych nechtěla u nich o víkendu přespat chvíli jsem přemýšlela a pak jsem si vzpomněla co říkal Mattem včera v tom videu. Popravdě jsem chvíli přemýšlela ale pak jsem to odsouhlasila a přišlo mi to trochu unáhlené protože jsme se včera poznali a hned k němu mám jít spát. Ani nevím proč jsem to odsouhlasila, co když mě znásilní, nebo zabije nebo- ne dost takhle nemůžu přemýšlet. Ale i tak, neznám ho, na videích působí fajn ale co když tak fajn není, proč k němu mám tak velkou důvěru. 

 Došlo mi  že jsem se ho na něco hodně podstatného nezeptala. A tak jsem mu napsala.

E: A kdy mám přijít?

Chvíli jsem na odpověď čekala a tak jsem se začala převlíkat už jsem na sobě měla džíny a podprsenku když v tom mi někdo zavolal přes video myslela jsem, že je to Klára protože většinou takhle brzo volá s otázkou co si má vzít na sebe tak jsem se ani moc nenamáhala si obléknout triko a přijala to. Položila jsem telefon na postel a ve skříni začala hledat tričko ,,Kláro vem si ten pruhovanej svetr a ty černý volný džíny"  To jsem ale dělat neměla protože to byl Vítek ,,Ehm, En?" uslyšela jsem celkem zmatenej hlas Vítka. Boha jsem blbá. Ten hovor jsem típla a jen jsem mu napsala že nemůžu, proboha, doprdele proč dělám tak blbý první dojmy..

Momentálně máme chemii ale už je skoro u konce díky bohu. Kláře jsem řekla co se mi stalo ráno ta se mnou soucítila a řekla, že mi závidí. Nejprve jsem nechápala co tím myslí a co mi závidí ale pak asi zahlédla můj zmatený výraz a vysvětlila mi to řekla že mi závidí to, že u něj budu spát. Své obavy jsem jí nesdělovala ale napadlo mě že by tam mohla jít semnou a nic by se mi nemohlo stát, tak jsem řekla že se Vítka zeptám jestli by mohla přijít. Ona si jen nahlas povzdechla a řekla ,,Kéžby kočko musím jet s rodiči na nějakou chajdu uprostřed lesa" vypadala, že je jí to vážně líto, to ale netušila že mě to bylo víc líto než jí

Za tuhle čest se trochu stydím myslí za ten videohovor ráno ani nevím co mě to napadlo 

vzkaz pro Vendy z minulosti. Ano bylo to trapný takže jsem to přepsala není zač zachránila jsem tím vaše očička od velkého cringe

823 slov

editor(ka)Kde žijí příběhy. Začni objevovat