28-Jdi pryč.

349 25 11
                                    

29. Srpna 2021 (tentýž rok)

Vítek

Mám velký problém a z části to zavinilo to, že jsem srab a neřekl jsem En, že se mám 1. září stěhovat do Prahy. Vím to už dva a půl týdne. Teď jsem na cestě k ní a mám v plánu jí to říct. Já vím měl jsem jí to říct dřív..

En   

Za dva dny je škola juch? Ne samozřejmě, že ne. Haloo škola, netěším se kdo by taky ano. Právě hrajeme s Lukášem a Tadeášem monopoly, dobrá zpráva chodí spolu, nejlepší vztah jaký Lukáš měl. No ale Lukáš vyhrává.  

Byla jsem na tahu padly mi dvě šestky ale někdo zazvonil.

,,En jdi otevřít." řekl Lukáš

Zvedla jsem se a šla otevřít, za dveřmi stál Vítek hned jsem ho silně objala on se ale tvářil smutně a zoufale. Odstoupila jsem od něj a pohlédla mu do očí.   

,,Děje se něco?"

Obejmul mě hodně pevně

,,Co se děje Vítku?"

,,B-budu se stěhovat."

Měl skleněné oči

,,E-e? Kam?"

 Obejmul mě ještě pevněji.

,,Vítku!?"

,,D-do"

,,Do?"

,,Do Prahy."

,,Heh, to je vtip?"

Mlčel

,,Kdy?"

,,1."

,,Měsíc?" řekla jsem smutně

,,září."

,,Eh, jak dlouho to víš?" řekla jsem trochu naštvaně

,,Už dva týdny."

,,Eh, co?"

,,Vím to už dva a půl týden."

,,No, to jsem pochopila, proč mi to říkáš až teď?"

,,Eh."

Povzdechl si, já byla trochu zoufalá tak jsem řekla možná moc nahlas.

,,Jako vážně?"

nahrnuli se mi slzy do očí.

,,Promiň."

Zašeptal

,,Víš co? Jdi pryč."

Řekla jsem trochu zoufale. Otočila jsem se a zabouchla mu dveře před nosem. Zády jsem se opřela o dveře a svezla jsem se na zem. Slzy mi máčely tváře, do předsíně přiběhli Táďa a Lukáš.

,,En co se stalo?" řekl Tadeáš a obejmul mě.

,,O-on se s-stěhuje, u-už po-pozítří" vykoktala jsem

Obejmul mě ještě pevněji

,,A proč jsi křičela?"

,,J-já jsem ho poslala pryč." vykoktala jsem mezi slzami

Vítek

Poté co mě En poslala pryč mě tady nic nedrželo. Zabalil jsem si všechno co jsem potřeboval nasedl do auta a vydal se do svého nového bytu za svými kamarády.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No tak co myslíte? Budu ráda za váš názor. Příští kapitola bude zase přesun v čase a to na čas kdy se En přesouvá na vysokou, nejprve nám ale shrne co se za ty dva roky. Em jsem vám vyspoilovala celou další kapitolu nooo pokusím se tam něco přidat |mrk mrk| xd.

401 slov

ta co neumí vymyslet dobrou zápletku

editor(ka)Kde žijí příběhy. Začni objevovat