En-ráno-8:30
První hodinu máme děják, to je asi můj nejoblíbenější předmět. Dnes se mám sejít Vitou, já vím chovám se jako malá holka a navíc je to sraz kvůli práci. Z přemýšlení mě vytrhla Klára s větou ,,že se tvářím zamilovaně". Poslala jsem ji do háje a dál už ji neřešila. Dnes máme celkem na pohodu hodiny a nemáme matiku, fyziku ani chemii takže dobré.
Jak jsme se domluvily tak šla Klára se mnou domů s Tadem jsme se rozloučili před školou a šly. Když už jsme byly skoro před domem tak jsem uviděla z domu vycházet Lukáše. Klára hned začala panikařit protože se jí Lukáš trochu líbí. Nevím přesně jaký k němu má city ale nehodlám je dávat dohromady, vím jak to zní ale přišlo by mi divné kdyby moje nejlepší kamarádka chodila s mým bratrem. Bojím se že by jí na mě už tolik nezáleželo.
Když nás Lukáš uviděl tak šel směrem k nám, Klára začala panikařit ještě víc ale snažila se na sobě nenechat nic znát. Když k nám přišel tak jsem ho jen pozdravila a šla směrem ke vchodovým dveřím, samozřejmě jsem musela Kláru chytit za ruku jinak by tam stála a nebyla se schopna pohnout. Odtáhla jsem ji až k sobě do pokoje a tam jakoby se probrala z transu, řekla jsem jí na to akorát to, že nemáme moc času a že bychom si měli pohnout bylo už 13:17 takže jsem měla tak 30 minut na převlečení. Klára se mi začala hrabat ve skříni a řekla, že bych si měla pořídit něco trochu víc holčičího a že nemám žádné šaty. Přerušila jsem jí uprostřed kázání a řekla jí, že je to schůzka na práci ne rande. Ona jen protočila oči a odstoupila od skříně. Vytáhla jsem si džíny a černé tričko. Jelikož bylo skoro před letními prázdninami tak jsem si to mohla dovolit. Pak jsem se jen přepudrovala a dala si řasenku aby se neřeklo. Do vaku jsem si naházela peněženku, mobil a klíče. Sešla jsem s Klárou poboku ze schodů a zamířily směr předsíň, tam jsme se obuli a já se s Klárou rozloučila. Podívala jsem se na čas bylo skoro 50. To nestihnu. Rozběhla jsem se směr radnice, která byla 15 minut od mého domu. Přidala jsem tempo a běžela směr náměstí. Už jsem tam skoro byla a viděla asi jeho siluetu. Už jsem byla skoro tam ale co se mi nepovedlo žeano. Neubrzdila jsem to a srazila ho k zemi. On spadl a já na, něj slyšela jsem jenom hlouček nějakých asi 11-12ti letých holek jak se smějí. Nevšímala jsem si jich a radši se pomalu zvedla.
Vitaa-Stará radnice-14:06
Bylo už přesně 14:00 a ona nikde, ach jo pomyslel jsem si, když v tom jsem uviděl jak se na mým směrem řítí nějaká holka. Běžela hodně rychle takže jsem se moc ani nedivil tomu co následovalo. Srazila mě k zemi a spadla na mě, ne že by byla nějak těžká takže to ani nebylo tak hrozné spíš jsem byl trochu v šoku. Otřepala se a zvedla se a měl jsem tu možnost jí konečně pohlédnout do obličeje, poznal jsem v něm tvář holky se kterou jsem se měl sejít. Neudržel jsem se a začal se smát. Ona se na mě nechápavě podívala a pak jí to asi došlo protože se začala smát taky. Pak mi pomohla na nohy a řekla ,,Omlouvám se, tohle není zrovna nejlepší první dojem" a podívala se na mě omluvným pohledem. Já jsem jí na to jen odpověděl něco v tom smyslu, že se nic nestalo což byla pravda. Zeptala se mě kam půjdeme? Ukázal jsem na nedalekou kavárnu a rozešli jsme se směrem k ní. Když jsme k ní došli tak jsem jí podržel dveře, ona se na mě jen usmála a vešla dovnitř. Sedli jsme si ke stolu pro dva a objednali si, ona si dala cappuccino a já si dal espresso. Pak nastalo trapné ticho, které ona po chvíli prolomila. Podala mi ruku ,,Jmenuji se Anna Svobodová ale říkej mi prosím En." Podívala se na mě a usmála se, podal jsem jí ruku a řekl ,,já se jmenuji Vítek". Pak jsme si ještě chvíli povídali a servírka nám donesla pití poděkovali jsme a ona se mě podívala a zeptala se na otázku kterou jsem nečekal. A máš přítelkyni? Potom jí asi došlo na co se zeptala a začervenala se a zakryla si pusu. Řekl jsem jí popravdě, že ne ona se na mě podívala byla trochu zaskočená a snažila se aby to na ní nebylo znát, což se jí moc nepovedlo. Potom nastalo znovu trapné ticho a ona se zahleděla do země, asi aby se na mě nechtěla podívat. Tentokrát jsem se jí na tu stejnou otázku zeptal taky: "A ty někoho máš"? Podívala se na mě a odpověď byla záporná, snažil jsem se napodobit její reakci ale asi se mi to moc nepovedlo protože se začala smát po chvíli jsem se k ní přidal. Kávu už jsme měli dopitou takže přišlo na placení. Přesměroval jsem servírku na mě a vytáhl platební kartu En se na mě nesouhlasně podívala a řekla, že si své zaplatí sama. Jen jsem na servírku ještě jednou kývl a naznačil jí že to zaplatím. Když jsme vycházeli z kavárny tak mě propalovala pohledem, bylo to celkem nepříjemné a tak jsem jí řekl, že příště může platit ona, jen přikývla a už byl klid. Zeptal jsem se jí kolik chce za jedno video peněz ona dělala, že hodně přemýšlí a pak řekla že to vyřešíme jindy. Pak řekla že bychom si měli vyměnit telefonní čísla, jen jsem souhlasně zakýval hlavou. Podala mi telefon, napsal jsem jí tam svůj telefon a ona si mě uložila.
Už bylo okolo čtvrté a ona řekla, že už je pozdě a musí domů, jen jsem se na ní chápavě podíval a řekl že ji doprovodím. Souhlasila, šli jsme směrem k jejímu domu. Zeptal jsem se jí na otázku na, kterou by neuměl odpovědět nikdo ,,Jaktože jsme se ještě nepotkali když naše město není zas tak velké" ona je mykla rameny a zastavila před moderně vypadajícím domem ,,No tak tady se už se musíme rozloučit". Vydala se ke dveřím když byla u nich tak se otočila a zamávala mi, zamával jsem jí nazpět. Usmál jsem se a šel domů, celou dobou jsem nad ní přemýšlel. Sice jsem byl pořád špatnej z toho rozchodu zarazil jsem se a zatřepal hlavou a řekl jsem si, že to bylo přece už před půl rokem a nějaké to rozptýlení bych si dopřát mohl. Už jsem byl před domem tak jsem otevřel a šel rovnou do pokoje, tam jsem si sedl za počítač a zapnul discord a viděl, že si kluci volají tak jsem se k nim připojil.
,,Tak co jak sis to užil?" Pokladl první otázku Matyáš ,,A kolik jí je?" Zeptal se Dominik dřív než jsem stihl odpověď na Matyho otázku. ,,A je aspoň pekná?" doplnil Samo. To jsem mohl tušit, že se budou takto blbě vyptávat, že já jim to vůbec říkal. ,,Vy taky pořád myslíte na to jedno" srazil jsem jejich otázky. ,,Ale prosím ťa" Zasmál se Samo ,,Tak promiň no a odpověz na otázku" Nenechal se odbít Matyáš ,,Souhlasím s nimi odpověz" Dominik hned podpořil Matyho. Nevím jestli jim chci odpovědět, nakonec jsem řekl jen ,,Jo je fajn, má hezký oči" ,,Ale tady se nám někdo zamiloval" Matyáš mě hned začal popichovat ,,Mám nápad čo keby sme cez víkend prišli?" Navrhl Sam, Matyáš a Dominik na to kladně odpověděli. Nechtěl jsem jim říkat ne aby to nevypadalo že je tady nechci takže jsem musel souhlasit.
Další kapitola na světě doufám, že vás to zatím baví.
1272 slov
ČTEŠ
editor(ka)
FanfictionCo se stane když En uvidí stories, které jí změní život? Potká lásku? Vydrží jejich vztah? Pohádají se? Vrátí se k sobě nebo už se neuvidí? Odpovědi na sebe nenechají dlouho čekat. Příběh se opravuje, proto některé kapitoly nenavazují ...