10- dokonalá pusa

690 44 3
                                    


Dala jsem mu ruce okolo krku on mi je dal na pas, a já se k němu začala přibližovat.

Spojili jsme naše rty v jedno.

Jedním pohybem si mě vysadil na klín a já jsem mu omotala mé nohy okolo pasu. On svoje ruce přemístil na můj ehm pozadí. Byla to dokonalá pusa. Plná vášně. ( Okej jsem se trochu rozvášnila no😅 pozn. autorky). Po chvíli jsem se od něj odtáhla kvůli nedostatku kyslíku. Hrozně mi bušilo srdce a musela jsem být červená jak rajče. Dlaň jsem mu položila na hruď. Srdce mu bušilo stejně zběsile jako mě. Dívali jsme si hluboko do očí.

Pak Vítkovi ale někdo zavolal. Kdybych vám měla říct jak vypadal. To bych asi nedokázala, prostě vypadal jako, že někoho za chvíli zabije. ( 😡😖🙁😞😠 nějak takto, geniální výraz i know😅 pozn. autorky). Podala jsem mu talefon protože byl blíž ke mně, a ani jednomu z nás se nechtělo přerušit naší pozici ve, které jsme seděli.

Pohled Vítka

Bylo to dokonalé. Nevím co k tomu dál dodat. Dívali jsme si hluboko do očí ale tuhle překrásnou chvíli přerušilo vyzvánění mého telefonu. Já toho kdo volá asi zabiju. Hádejte kdo to byl. Anoooo byl to Dejr.

D: ,,Můžeš mi laskavě vysvětlit co to mělo znamenat? Doufám, že si mě reálně nechceš vzít."

V: ,,Mělo to znamenat sázka."

D: ,,Uf jsem si oddychl. A byla aspoň dobrá odměna?"

V: ,,Ta nejlepší." Podíval jsem se na En, která na mně pořád seděla.

D: ,,Jó a co to bylo?"

V:  ,,Pusa." Řekl jsem to s hrhostí v hlase. Za což jsem si vysloužil nehezký pohled. Ale věděl jsem, že jí se to líbilo taky. (😂😂😂😅 pozn. autorky)

D: ,,Jó a od koho smím li se ptát?"

V: ,,Od naší milované En."

D: Uuuu, tak to závidím. Tak já vás hrdličky nebudu rušit."

Poté to típl a já se na ní konečně mohl podívat. Dívala se na mě zkoumavým pohledem. Jakoby se něco snažila vyčíst z mé tváře.

,,Proč se na mě tak díváš?"

Dlaní jsem jí opatrně pohladil po tváři. Ona nevypadala, že by jí to nějak vadilo. To co udělala poté mě ale překvapilo. Začala se smát. Ano dostala záchvat smíchu.

,,Čemu se směješ tobě se to nelíbilo?"

,, Viťoušku jasně, že to bylo dokonalé. Ale vem si, že se staly realitou všechny ty fan fikce."

Když jsem si to uvědomil taky mi to přišlo vtipné. Ale hlavou mi vrtala důležitá otázka. Tak jsem se na ní zeptal ( Wow normálně to bych nečekala. Já myslela, že se tou otázkou budeš užírat do konce života. Tohle byla ukázka mého verry nice humoru😅 pozn. autorky).

,,Jak to teď s námi bude? Chodíme spolu?"

Chvíli přemýšlela a pak řekla něco, co mě hodně, hodně potěšilo.

,,No jestli o to tak moc stojíš tak já to s tebou  zkusím." Jen co to dořekla dala mi další sladkou pusu.

Eeeeej náš milovaný Viťoušek se dal dohromady s En. Jak to asi dopadne🤔? Nu co k tomu dodat asi to, že mé cringe já je opět na scéně. I know je to hodně cringe. Ale popravdě moje vymyšlené chování a osobnost Dejra se mi začíná líbit😉. Hehe.

534 slov

Vendyy

editor(ka)Kde žijí příběhy. Začni objevovat