En
Ještě jsme si chvíli povídali ale pak nás všechny zmohla únava. My s Klárou jsme se převlékly v pokoji a Tadeáše jsme poslaly do koupelny.
Tadeáš (tohle bude cringe 😅)
Šel jsem se převléknout do koupelny rovnou jsem si vzal kartáček abych si mohl vyčistit zuby.
(Teď to přijde psychicky se připrav xd pozn. autorky)
Přetahoval jsem si tričko přes hlavu a někdo vešel.
,,Kláro ty seš dement běž pryč."
Ale Klára to nebyla.
,,Ježiš sorry nevěděl jsem, že jsi tu."
Byl to Lukáš. Super, vážně super. Slyšel jsem bouchnutí dveří. A díky tomu jsem usoudil, že už tu není. Převlékl jsem se a vyčistil si zuby. Šel jsem do pokoje. Byl z něho slyšet smích. Ach ty holky někdy je vážně nechápu.
Vešel jsem dovnitř. A bylo tam hodně peří pak jsem viděl jak holky sedí na zemi a smějí se. A pak tam stál i Lukáš se smetákem a uklízel. Byl tak rozto... Počkat co? Co to zase melu. V duchu jsem se pro fackoval a šel dovnitř. Jestli nechápete tak vám to vysvětlím. Začal se mi líbit Enin bratr. Lukáš. Nejprve jsem si to nechtěl přiznat ale nic s tím neudělám. Nebudu vám kecat ale nejeden den jsem strávil v posteli se zmrzlinou u jak jsem poznal vaši matku (seriálu) a u toho jsem se litoval. Lukáš rozhodně gay nebyl. Právě naopak byl trochu sukničkář. Takže nemám šanci. A ano štve mě to. Hodně. Ale bohužel s tím nic neudělám. Vzal jsem si telefon a sedl si na sedačku. Nemohl jsem se na něj dívat bylo by to moc nápadné.
Dostal jsem dementní (geniální) nápad. Otevřel jsem si foťák trochu jsem si zvedl telefon aby na něj bylo hezky vidět. Byl fakt hezu. Jen mě jen štve, že nemám šanci.
Klára
S En jsme dostali geniální nápad. Vlastně jsem ho dostala já. Roztrhli jsme polštář a jelikož Lukáš nemá rád nepořádek musel to hned uklidit. Pak už jsme jenom čekali na Tadeáše. Ten přišel a sedl si na gauč. My s En jsme se zvedly ještě jsme přichystali odposlech v podobě telefonu En, vzaly klíč a šly na chodbu. Zamlčeli jsme a začali se příšerně řehtat.
Utekly jsme do obýváku a En vytáhla svůj telefon. Chvíli jim to nedošlo což se divím ale pak začal Lukáš příšerné vyvádět a vykřikovat něco ve smyslu:
,,Ty krávy nás tu zamlčeli." nebo ,,Co budu dělat?". Tade nic neříkal dala bych cokoliv za to abych je mohla vidět. Ještě jsme se s En modlily aby nepřišli na to, že můžou oknem. Sice nevím jak protože by asi umřeli kdyby skočili. Je to ve druhém "patře". Ale to je vedlejší.Největší strach jsme měli z toho, že odhalí telefon En schovaný pod polštářem. Protože by to zhatilo všechny naše plány. Je sice pravda, že jsme to trochu nedomyslely. Co se stane? Navíc my ani nevíme jistě, že se Tadeášovi Lukáš líbí. My to vlastně nevíme. Teď jsem začala pochybovat a přemýšlet o tom jestli jsme neudělaly chybu, že jsme je tam zamlčely. Na to jsme ale měly myslet dříve. Jsou jen dvě možnosti buďto teď půjdeme a otevřeme a řekneme, že to byl debilní nápad. Což určitě byl. Nebo je tam necháme. Aghr.
K: ,,En nemyslíš, že to byl debilní nápad?"
Neodpovídala. Nad něčím vážně přemýšlela.
,,En co se děje?"
,,Já nevím co dělat."
Smutně si povzdechla a měla ještě smutnější výraz než před tím. Objala jsem jí abych jí ukázala podporu.
,,En mě se můžeš svěřit."
,,Jde o to, že nevím jestli máme s Vítkem tahat náš vztah na veřejnost."
,,Hele teď k tobě budu zcela upřímná. Podle mě to Vítkovi fanoušci tuší a i kdyby jste řekli, že to není pravda stejně by si mysleli své. Ve tvém případě bych řekla pravdu. sice je pravda, že tě možná pár lidí nebude mít rádo ale neboj těch co tě mají rádi bude víc."
Jen co jsem skončila můj monolog En mě objala ještě pevněji. Možná si říkáte, že jsem to měla říct jinak ale já jsem prostě upřímná a přijde mi to lepší než jí říkat něco co si nemyslím.
,,Děkuji Klár asi to bude lepší. Řekneme pravdu."
Poté se upřímně usmála a já byla ráda, že je tady zase zpátky ta stará usměvavá En.
,,Jo a En ještě jsem přemýšlela nebylo by lepší je pustit? Přece jen nevíme úplně jistě, že se Tademu líbí tvůj bratr a oba nás budou na chvíli nenávidět."
Říkejte si o nás co chcete ale obě jsme vybouchly smíchy. Prostě jsme se smáli jako blbí. Dneska už po několikáté.
,,Hej asi jim přijdeme na pomoc a otevřeme."
Šli jsme nahoru k Pokoji En a potichu jsme odemkly. To co jsme viděli bylo tak hodně roztomilé. Sice nevím jak se to stalo ale mám jednu teorii. (tohle je trochu cringe co se stane nevím proč ale stane se to, ticho pšššt xd) Oba dva leželi namáčknutí na té malé sedačce. Tadeáš objímal Lukáše okolo pasu. Aaaaw bóže můj. Vytáhla jsem telefon a vyfotila to. En taky vypadala, že se za chvíli rozpustí. Teď jsem vážně přemýšlela jak se to stalo. Mám jednu teorii. Podle mě si Lukáš lehnul na sedačku a Tede měl být na posteli. Bylo totiž celkem pozdě. Tade počkal až Lukáš usne a potom si za ním lehl. To se mi zdá jako nejvíce pravděpodobné. Ale trochu zarážející byl Lukášův výraz.
En
Byli vážně roztomilí. Navíc se oba tvářili spokojeně. U Lukáše jsem ten výraz viděla naposledy když jsme spolu hráli člověče nezlob se. Což bylo tak před měsícem. Je to vážně zajímavé. Ale moc mi nešlo do hlavy jak se to stalo. S Klárou jsme se na sebe podívaly totožným pohledem. Musíme Tadeáše vzbudit. Kdyby se Lukáš vzbudil asi by už tak spokojeně nevypadal. Šla jsem potichu k Tadeášovi a šťouchla do něj prstem. Nesouhlasně zamručel a trochu se pohnul. Sakraa. Klára do něj začala šťouchat ještě víc. To už se vzbudil.
,,Co mě budíš mamii škola není."
Měl ještě zavřené oči a říkal tohle. Začal pomalu mrkat až oči otevřel úplně. Asi mu došlo co řekl a co dělá. Rychle se vymrštil do sedu a málem spadl ze sedačky.
T: ,,eeee. No ehm."
K: ,,Nic nám vysvětlovat nemusíš jen se zvedni a lehni si na zem další postel tu není."
E: ,,Omyl je tu ještě Lukášův pokoj."
Klára se ne mě podívala pohledem jestli jsem se zbláznila já jen nevině mykla rameny a zavedla tam Tadeáše. Ten usnul okamžitě. Vrátila jsem se do pokoje a znaveně si lehla na postel.
Nu tohle bude vše měla jsem trochu problémy a tuhle kapitolu jsem omylem zveřejnila dřív než byla dopsaná. No stává se ehm. Další kapitola vyjde do konce týdne a nebojte bude už o En a Vítkovi a možná i girlfriend tag |mrk mrk| ale nevím xd. Pokud tu bude jakákoli chyba děkuji moc za opravu.
1111 slov
Vendyy
ČTEŠ
editor(ka)
FanfikceCo se stane když En uvidí stories, které jí změní život? Potká lásku? Vydrží jejich vztah? Pohádají se? Vrátí se k sobě nebo už se neuvidí? Odpovědi na sebe nenechají dlouho čekat. Příběh se opravuje, proto některé kapitoly nenavazují ...