29- Hurá na vysokou

343 24 18
                                    

o dva roky později..

No čím asi začít, Lukáš a Tadeáš jsou pořád spolu, pro Vítka jsem přestala stříhat hned jak se odstěhoval, vlastně jsem se s ním přestala vídat úplně, ani jsem s ním od té doby nebyla v kontaktu.. No to je jedno stejně už jsou to dva roky, tak pojďme konečně řešit něco důležitého. A to je! Bubny prosím jej! Jdu na vysokou! Ptáte se na jakou? To vám hned řeknu. Ale ještě si zahrajeme na Barneyho. Počkej si, počkej si, okej to asi přeháním moc. Teď momentálně sedím v autě. S celou rodinou. Mé kufry jsou v autě a my míříme do Prahy. Ptáte se na bydlení? Intr. To bude zábava. Hlavně proto, že tady vlastně nikoho neznám. A já jakožto celkem velký extrovert s tím doufám nebudu mít problém, najít si kamarády. Co jsem tak zjistila tak má spolubydlící se jmenuje Sofie. To je jediný co vím. A když nevíte ani příjmení tak ji na ig asi tak lehce nenajdu.

Jsme tady. Okej to jak jsem říkala, že jsem vpohodě se trochu změnilo, ale jen trochu. Sebevědomě jsem vystoupila z auta, vzala mé kufry. Samozřejmě mě mé příbuzenstvo doprovodilo do mého pokoje, nikdo tam ještě nebyl tákže jsem si mohla vybrat stranu. No vlastně je to jedno protože obě strany jsou stejné, postel, menší skříň, psací stůl a židle. Co si budeme po rodině se mi bude stýskat. Hlavně po Klárince a Tadeáškovi, prostě po všech. 

Vybalovala jsem si oblečení a uslyšela jak se otevřeli dveře od pokoje. Otočila jsem se a ve dveřích stála vyšší brunetka se zelenýma očima.

,,Je ahoj ty budeš Anna, že?"

,,Jo to jo ale prosím říkej mi En."

,,Wait, wait, tebe od někudy znám."

Řekla jsem zamyšleně, chvíli přemýšlela ale pak už si asi vzpomněla.

,,Že ty seš ta od Vity?"

,,Eh."

Bože co s tím pořád všichni mají jsou to už dva roky.

,,No jo už to tak bude heh."

povzdechla jsem si.

,,No já jsem Sofie. Sofie Horáková."

,,En Svobodová."

Je hodně vpoho typka a sedli jsme si. Jsem ráda, že je se mnou na pokoji zrovna Sofie. Taky mi říkala, že zde stupovala její sestra a, že se tady konají celkem dobré večírky párty nevím říkejte si tomu jak chcete. Jedna se prý chystá za tři dny tedy 31. srpna. Pořádá to jistá Valerie Kadlecová prý je fajn ale musíte jí poznat. Dnes máme za úkol se zabydlet. hotovo. Také jdu dnes se Sofii do města, prý mě tu provede. No a poté večeře a potom hurá do postele. Takže dnešní plán je hotov. No a zítřek necháme náhodě. Přeci jen jsou prázdniny, teda poslední dny prázdnin a to znamená poslední dny volna před dalším rokem učení a novou etapou mého života. 

Okej přiznávám je to trochu urychlené ale tak mi trochu přijde, že je to už i zdlouhavé taaakže jsem to trochu urychlila mrk mrk.

hezký den/večer/ráno kdykoliv čtete

492 slov

Vendyy co ráda posouvá čas 

editor(ka)Kde žijí příběhy. Začni objevovat