Klára měla přijít za pár minut. Já jsem se cpala zmrzlinou v kuchyni a dívala se klasicky na instagram. Celkem mě udivuje jak vzrostli mí followeři. Ne vážně jak se někdo může zajímat o tak nezajímavého člověka jako jsem já? Na začátku jsem jich měla 250 cca a teď jich mám přes 30 tisíc. Achjo ta zmrzlina mi už přestává chutnat. No jo když se tady tím cpeš přes 30 minut, řeklo mi mé svědomí. Máš pravdu, vrátila jsem ji zpátky do mrazáku a vyrazila do pokoje. Sedla si znuděně na postel a otevřela ig. Já vážně nemám život (a autorka nápady protože nedokáže vymyslet nic dobrého ehm)
Z mého přemýšlení nad velmi důležitými věcmi jako proč je MaTTem takovej trouba mě vyrušil zvonek ale i cinknutí telefonu. První jsem seběhla ze schodů a šla otevřít.
,,En!"
,,Kláro!"
Objali jsme se
,,Tak co jak jde život?" položila Klára svou typickou otázku
,,Ale jo jde to."
Usmála jsem se a šli jsme do pokoje. Sedli jsme si na postel a já se podívala na tu zprávu co mi došla. Byla od nějaké Terezy:
Hele ty jsi Vitova přítelkyně, že? Jen ti chci vzkázat, že tě já ani kamarádky nemáme rádi a beztak jsi s ním jen pro peníze čau.
Hele já si to obyčejně neberu moc osobně ale ona je už tak pátá co mi to napsala od vydání toho Tagu a to je jen tak hodina.
,,Hej En co se děje?"
ukázala jsem jí zprávu
,,Už je tak pátá od vydání toho videa."
Obejmula mě
,,No jo tak když chodíš s youtuberem."
odtáhla jsem se od ní už s úsměvem na tváři.
,,Jdeme se přepapat zmrzliny a čokolády?"
Kývla hlavou, obě jsme se zasmáli a vyrazily jsme do kuchyně.
,,Hele a kdy je vlastně Lukáš?"
,,No, taak, no asi někde s Tadeášem."
,,Eem, něco mi uniklo?"
,,Hele já vlastně nevím co se mezi nimi děje, musíš se zeptat jich"
,,Oke" řekla trochu rozpačitě
Vytáhla jsem čokoládu a zmrzlinu sedli jsme si ke stolu a začali jsme papat.
dopoledne zítřejšího dne
Klára u nás spala, ale musela domů protože jedou s mámou k tetě, nice. Takže jsem zase sama doma samozřejmě je tady ještě Lukáš ale ten něco hraje a asi nemá moc smysl za ním chodit.
Takže to vypadalo tak, že jsem ležela znuděně na posteli a snažila jsem se zhypnotizovat strop. Nutno podotknout, že se mi to moc nedařilo.
Pokojem se rozezněla píseň od Shawna a to mi oznamovalo, že mi někdo volá. Posbírala jsem se z postele a vzala jsem si telefon ze stolu. Volal mi Víťa.
,,Ano Víťo?"
,,No říkal jsem si jestli bys nechtěla někam zajít?"
,,Si má záchrana, díky. Jo a ráda půjdu. Kam a kdy?"
,,No do naší kavárny, jakože té kde jsme potkali Kláru a tak za 30 min?"
,,Dobře budu tam, mám tě ráda ahoj."
,,Taky tě mám rád, ahoj."
Ah díky bože teda díky Vítku jinak bych se tady unudila k smrti. Začala jsem se chystat. Oblékla jsem si normální černé legíny a bílé tričko. Venku je vážně hezky a teplo.
Pomalu jsem vyrazila z domu k "naší" kavárně. Už z dálky jsem viděla Vítkovu siluetu. Pomalu jsem se k němu rozběhla. Padla jsem mu do náruče.
,,Ahoj" zamumlala jsem mu do hrudi
,,Ah-"
Nedořekl to protože jsem uslyšela jak nějaká holka piští. Někdy si říkám jak je možný, že v tomhle malým městě je tolik lidí co Vítka znají. Aghr, odtáhla jsem se od něj.
,,Ježiš moc se omlouvám." hned řekla ta osoba
Přinutila jsem se k hodně falešnému úsměvu
,,Mohla bych poprosit o fotku?" vypískla, Vítek to odsouhlasil a vyfotil se s ní. Já tam jakože dělala "křena", už mě to začínalo trošičku lézt na nervy vždy jsem se uklidňovala myšlenkou, že to dělám pro Vítka, nebo jakože pro něj to vydržím a nebudu nějak nepříjemná, eh prostě chápeme doufám ehm.
seděli jsme v kavárně a popíjeli ledový čaj.
,,Hele En?"
,,Ňo?"
,,Říkal jsem si oni otevřeli letňák (letní kino) nezajdeme tam?"
,,Jasně a co dávají?"
,,Ee, počkej podívám se."
vytáhl telefon, pochvíli trochu s hraným smutkem řekl
,,Eh, jen slaďárny"
,,Super, co konkrétně?" usmála jsem se
,,Pretty woman, titanic a After 1"
,,Hlasuju pro After."
,,En? Proč?" Já pro Titanic"
,,Eh, tak jo. No a kdy začíná?"
,,Ee, za 15 minut to nestihneme!"
,,Tak rychle."
Zaplatili jsme a běželi k nám domů vzali si nějaké deky, jídlo, pití a rychlostí světla jsme běželi ke kinu.
Stihli jsme to jen tak tak, teď sedíme na dece zabalení v dece protože už je trochu tma a tím pádem i trochu zima. Zatím to ale není tak strašné. Jo ještě pro info v životě jsem neviděla titanic. Klára mi jednou vyprávěla, že u toho bulela jako želva. Tak uvidíme jestli budu brečet.
Ještě jsem hodila na stories to, jak sedíme na dece a, že jsme v kině. Pak film začal..
Moc se omlouvám, že to vydávám až teď ale o víkendu jsem byla s rodinou a taky se musím po týdnu volna učit, no jo hodina matiky v 8 ráno na vás zanechá následky, no taky jsem ještě neposlala něco co mám dnes poslat učitelce eh, omlouvám se nebudu vás s tím obtěžovat. No hej, já vážně nevím co sem psát asi jen, že můj odhad do konce je tak 7 kapitol ale asi míň, víc? Nevím xd. Já jsem v tomhle úplně marná eh.
hezký den/večer/ráno kdykoliv čtete
904 slov
Nejvíc vtipná Vendyy (eh)
ČTEŠ
editor(ka)
Fiksi PenggemarCo se stane když En uvidí stories, které jí změní život? Potká lásku? Vydrží jejich vztah? Pohádají se? Vrátí se k sobě nebo už se neuvidí? Odpovědi na sebe nenechají dlouho čekat. Příběh se opravuje, proto některé kapitoly nenavazují ...