Dejzr ( Dominik)Bylo tak 9 večer a já se nudil. Projížděl jsem tedy instagram. Těším se na tu návštěvu. S klukama jsme se dlouho neviděli takže bude zase sranda. Scroloval jsem až jsem narazil na něco vážně zajímavého. Tohle se Vítkovi ani En líbit nebude. Našel jsem totiž fotku kde stáli asi na pouti a olizovali se ( ehm líbali kdyby to někdo nepochopil😅 pozn. autorky). Vítek říkal něco v tom smyslu, že to zatím chtějí držet pod pokličkou. Jak tak vidím moc se jim to nedaří. Když to chtějí držet v tajnosti neměli by se líbat normálně venku kde je hodně lidí. AMATÉŘI. Ještě jsem si přečetl popisek té fotky a poslal to Vítkovi.
popisek té fotky:
Všichni fans Vity nastražte oči a a pořádně si přečtěte co vám chci říct.
Dnes jsem se s mojí kamarádkou procházela po pouti v našem městě a co nevidím. Vitu a jeho editorku (En) jak se pusinkují. Abych vám to lépe vysvětlila. Šli jsme kolem toho stánku kde si můžete vystřelit růži. Stál tam Vitaa a En. On jí vystřelil růži a ona ho políbila. Mám i video takže kdybyste mi nevěřili a nebo si mysleli, že Vitovi dala En kamarádskou pusu tak to vůbec. JSOU PROSTĚ ŠŤASTNÝ PÁR A NÁM TO TAJÍ.Jop to tam vážně bylo, ech. Teď bych vážně nechtěl být na místě Vítka protože jak to vysvětlí. To teda fakt nevím.
Vítek
Ležel jsem u sebe v posteli a díval sena Dominikovo video. A Dominik mi zavolal. My i vlku a vlk za humny (xd).
,,Co potřebuješ?"
,,Hele Vítku našel jsem něco co se ti nebude líbit."
,, No tak mi to pošli."
Poslal mi nějakou fotku z instagramu. Když jsem jí ale rozklikl čekalo mě nemilé překvapení."
,,Jen chci říct, že je to celkem vtipné jak vy budeme to tajit hehe. Když chcete tajit vztah nemůžete si vyznávat lásku na veřejnosti. To jsi doufám pochopil ne?"
,,Hele nech toho jo a víš co budu to řešit až zítra. Nebo ještě líp vyřešíme to až tady budete."
,,No dobře jen jsem tě chtěl na to chtěl upozornit."
,,Dobře a dobrou."
,,Čus"
En-ráno
Normálně jsem vstala v 10 a šla dolů do kuchyně. Tam stála máma.
,,Ahoj zlato zajdeš prosím pro rohlíky? Na snídani, už tu nejsou."
,,Jo klidně."
Šla jsem se tedy převléknout a šla. Mám štěstí, že večerka je chvíli od našeho domu. Pozdravila jsem prodavačku a šla k pečivu. Tam stáli jeden kluk tak 12 a holka 13. Když mě zpozorovali vypadali jako by viděli ducha.
,,OMG, ty jsi ta Vitova přítelkyně? Můžeme si s tebou dát fotku?"
Moc jsem nechápala co se děje. Než jsem to ale stihla domyslet už se na mě vrhli s telefonem v ruce. Vyfotili fotku kde jsem samozřejmě vypadala jako čarodějnice.
,,Ježíš děkujeme moc."
S těmihle slovy se vydali pryč jako velká voda.
Vítek
Kluci měli přijet v 10. Vyzvedl jsem je na nádraží a jeli jsme k nám. Moc se nechtělo nám být doma. Bylo krásně byly letní prázdniny. Šli jsme tedy na náměstí a sedli si ke kašně. Povídali jsme si a občas si za námi někdo přišel pro fotku. Koho jsem ale nečekal byla En. Ve tváři byl lehký naznak nechápavosti a zlosti ale snažila se aby to na ní nabylo vidět.
(M): ,,Čůs co ty tady?"
E: ,,Potřebuji si promluvit s vítkem
S: ,,Jáj, to neznačí nič dobré."
Odešli jsme dál od kluků a sedli si na lavičku.
,,No co si potřebovala?"
,,Ty jsi někde řekl, že spolu chodíme?"
,,Ne ale nějaký fanoušek nás viděl na té pouti vyfotil to a dal to na instagram a vidělo to několik tisíc lidí ehm."
,,Ehm cože jek to víš?"
,,Řekl mi to Dominik, ale řekl mi to včera večer třeba tak v jednu ráno. A já tě nechtěl budit. Promiň."
,,Ne, neomlouvej se já jen chtěla vědět jak to ví."
,,A jak si se to dozvěděla ty?"
,,šla jsem do večerky pro rohlíky a dvě děti si mě odchytli se slovy jé ty jsi Vitovaa přítelkyně."
,,Jaj."
,,Jo a ještě mám otázku. řekneme, že spolu nic nemáme nebo jim řekneme pravdu?"
Hmmm řeknou pravdu nebo ne? Napiš to do komentáře. Xd. Tohle bude asi vše pro tuhle kapitolu a dnešek. O víkendu asi vyjde další kapitola jéj. Radost ehm. Okej přestanu s tím není to vtipný já vím. No nic mějte se hezky a doufám, že budete mít dobré známky na pololetku. Čus.
702 slov
Vendyy
ČTEŠ
editor(ka)
FanfictionCo se stane když En uvidí stories, které jí změní život? Potká lásku? Vydrží jejich vztah? Pohádají se? Vrátí se k sobě nebo už se neuvidí? Odpovědi na sebe nenechají dlouho čekat. Příběh se opravuje, proto některé kapitoly nenavazují ...