5-trapas?

768 48 8
                                    

En-odpoledne-12:58

Za 2 min by tu měli být kluci, Lukáš si stoup do předsíně a opřel se o zeď aby budil respekt. Když někdo zazvonil běžela jsem otevřít a tam stáli Vítek, vysoký kluk s modrýma očima dále černovlasý kluk a ještě menší blonďák. Když tam tak stáli, a Lukáš je propaloval pohledem bylo to dost vtipné. Bylo vidět že jim to ani nebylo moc příjemné. Tak jsem radši popadla tašku rozloučila se s Lukášem a zabouchla dveře. Vítek se zeptal a tím prolomil ticho ,,Kdo to byl?" A vzal mou tašku. Jen jsem mu na to odpověděla, že to byl brácha a bez většího zájmu jsem se rozešla na ulici. Oni se hned rozešli směrem ke mně a začali se mi představovat. Ten nejvyšší byl Matyáš ten s těmi černými vlasy byl Dominik a ten poslední byl Sam. Samozřejmě jsem je všechny znala ale nechala jsem aby se mi představili, protože kdybych náhodně řekla něco ve smyslu ,,omg vy jste ti youtubeři" nebyl by to moc fajn první dojem. Já jsem se jim přestavila jako En. Cestou jsme si povídali nutno uznat, že s nimi byla vážně sranda. Už jsme byli skoro před Vítkovým domem, dům byl hezký moderní a natřený bílou barvou. Už jsme šli po schodech nahoru do Vítkova pokoje a otevřely dveře teď jsem si nedokázala vysvětlit jednu věc byla tam jedna manželská postel a kluci měli karimatky.
E: Kde budu spát já?
Vítek už otevřel pusu, že chce něco říct ale Matyáš ho předběhl.
M: No s Víťou my totiž nikdo s ním spát nechceme.
Já jsem jenom protočila očima a dala si tašku na postel, když v tom se ozval Vítek, že se po něčem podívá. Já jsem ho zastavila a řekla, že nemusí. Když jsme si vybalili tak jsem se zeptala co budeme dělat?
D: No my jsme chtěli něco natočit
E(já): A co budu dělat já?
S: No tak si sadni a počkaj ok ?
E: Tak jo ale ať to není na dlouho.
Sedla jsem si do rohu místnosti a dívala se na ig a čekala až skončí. Někdy jsem se podívala co dělají vypadali, že se vážně baví. Po 30 minutách už měli skoro hotovo a Sam řekl něco co jsem nečekala.
S: Takže budúci video bude nikdy som veľa ste si o to písali a možno tam bude tajný hosť.
A mrkl směrem ke mně popravdě jsem nevěděla jestli do toho jít nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla, že to asi zkusím. Když skončili tak Dominik někam zmizel a po minutě se vrátil se dvěma flaškami v ruce. Víťa nastavil kameru a začal to video
V: Takže mé jméno je Vitaa a dneska jsem tady s Mattemem, Moonem, Dejzrem a En. Kdybyjste někdo nevěděl tak En je má editorka.
Po úvodu tam střílely otázky typu nikdy jsem neměl domácí zvíře, obarvenou hlavu, nepřejel v autobusu zastávku na, které jsem měl vystoupit atd. Už jsme byli trochu podnapilí a Maty přečetl otázku.
M: Nikdy se mi nelíbil youtuber/ka .
Já jsem se jako jediná napila a všichni se na mě podívali tázavím výrazem já je ignorovala a přečetla další otázku. Po tak 20 minutách jsme měli všichni dost. Tak jsme si už jen povídali o různých věcech ale Víťa jakoby nebyl duchem přítomný.
‐---------‐--------‐---‐---‐-------------------------‐----------‐En-večer-20:58
Už bylo celkem pozdě ale já jsem měla hlad kluci řekli ať jim něco donesu ale pozor vemte si mojí situaci bloudím podnapilá v cizím domě a hledám jídlo. Po dobrých 10 minutách jsem tu kuchiň konečně našla vzala jsem 4 rohlíky a yogurt to jim bude muset stačit pomyslela jsem si. Najít cestu zpátky do pokoje bylo lehčí. když jsem byla před pokojem tak jsem se zastavila a poslouchala jejich rozhovor.
M: Nad čím pořád tak přemýšlí Vítku?
V: Ale nad ničím.
D: Vyklop to!
S: Jo vysvetlenie.
V: Kdo si myslíte, že byl ten co se jí líbí
M: No samezřejmě, že ty.
Víc jsem slyšet nepotřebovala tak jsem radši rychle vešla do pokoje a dělala jsem jakoby nic. Podala jsem jim rohlíky s větou tady máte a já si vzala yogurt. Než jsme dojedli bylo 21:34 takže pravý čas na to abych se šla vysprchovat. Nevěděla jsem jestli to byl dobrý nápad ale fakt jsem to potřebovala. Zeptala jsem se Vítka kde tady mají koupelnu a on řekl, že mi to půjde ukázat vzala jsem si tašku a šla za ním. Už jsme byli u koupelny a já vešla i s taškou zavřela jsem za sebou dveře a začala se vyslékat první tričko potom elasťáky už byla skoro dole i podprsenka ale v tu chvíli vešel Víťa, že mi zapoměl dát ručník zastavil se v pohybu a přeměřil si mě pohledem pak mu asi došlo, že je to nevhodné a tak se otočil a podal mi ručník a pak odešel oddychla jsem si a vešla do sprchového koutu zapla vodu a přemýšlela jestli to byl trapas. vyšla jsem ze sprchy a usušila jsem se a zašmátrala jsem rukou v tášce pro pyžamo. Pak jsem vytáhla pyžamo co mi koupila Klára k 16 narozeninám
(už jsem se zmiňovala, že mi tašku balila Klára?)


Super tohle toho odhaluje víc než bych chtěla. Až se mi dostane Klára pod ruku tak jí asi zabiju ale teď jsem neměla jinou možnost. Tak jsem si to oblíkla a šla směr Vítkův pokoj. Když jsem otevřela dveře a kluci mě zpozorovali div jim netekla slina u pusy.

Tohle byla další kapitola. Omlouvám se za případné chyby.
904 slov
enjoy💞

editor(ka)Kde žijí příběhy. Začni objevovat