věnováno:Stupid0girls, Eii a Sims
Jen chci na začátek podotknout, že jsem hodně vděčná Eii a Sims. Díky, že to čtete, ani nevíte co to pro mě znamená😅😇. Je to dobrý pocit vědět, že napíšeš novou kapitolu a někdo si jí vážně přečte. Aaach nikdy bych nečekala, že tohle napíši ale vážně děkuji moc.💞
---------------------------------------------------------
EnPoté už jsme si lehli. On mě obímal a já k němu byla natisknutá. Povídali jsme si o různých věcech a kravinách. Doufám, že to všichni znáte.
Už jsem byla hodně unavená. Dala jsem Víťovi pusu a řekle dobrou. Přece jen bylo už hodně pozdě.
Vítek ( já vím to byl mega dlouhej pohled😅 pozn. autorky)
Byla to zvláštní ale hezký chvíle. Ona byla u mě, spokojeně oddychovala. Vlasy jí padaly do obličeje. Přemýšlel jsem co budeme zítra dělat. Napadlo mě, že bychom mohli zajít do parku. Ještě jsem přemýšlel nad tím jestli mám o En a mně říct klukům. Ach, asi jim to řeknu. Vlastně ani nevím nad čím jsem přemýšlel. Musím se jim pochlubit jakou skvělou mám přítelkyni. Napsal jsem tedy klukům jestli zítra nezavoláme. Poté už jsem ale šel spát, bylo vážně pozdě.
ráno
Ráno jsem se probudil ale nikdo vedle mě nebyl. Pak ale do pokoje vešla (kdo to asi bude hmmm🤔pozn. autorky) En. Á, asi byla ve sprše protože na sobě měla jen ručík ( good to little Vítek👌🏻 jestli mě chápete ehm 😅🙃😏pozn. autorky). Proč se všechno děje jako v těch fanfikcích? Dělá mi to schválně? Pak se ale otočila zády ke mě a začala něco hledat v tašce. Napadl mě nápad. Vstal jsem a pomalou chůzi se vydal k ní. Objal jsem jí rukama oklolo pasu a hlavu si opřel o její rameno. A zašeptal jí do ucha..
En
Ráno jsem vstala dřív než Víťa a tak jsem se šla osprchovat. Ale já blbá si zapoměla vzít oblečení. Ano tak blbá jsem. Omotala jsem tedy kolem sebe ručník, který toho bohužel odhaloval víc než bych chtěla.
Pomalým a potichým krokem jsem se vydala do pokoje. Opatrně jsem vzala za kliku. Vítek naštěstí ještě spal. Šla jsem tedy do rohu místnosti a začala se prohrabovat v tašce a hledala jsem něco na sebe. Co se ale nestalo. Ucítila jsem něčí ruce okolo mého pasu a něčí hlavu na mém rameni. Hned mi ale došlo kdo za mnou stojí. Pak mi ale zašeptal.( cringe i know 😅pozn. autorky)
,,To děláš schválně?"
Ze začátku jsem moc nechápala co myslí. Ale pak mi došlo, že na sobě mám co? Anoo, ruční, který zrovna né moc zakrývá. A protože mi to došlo rozhodla jsem se, že si budu hrát na blbou.
,,A co přesně myslíš?" Naivně jsem se usmála.
,,Ty víš co." Řekl podrážděně
Nechápu proč pořád kluci myslí jen na to jedno, ach. Otočil mě abych mu viděla do očí. To divadlo mě ale nepřestalo bavit. Tak jsem si řekla, že ještě nepřestanu.
,,Hmmm, nevím. Řekneš mi to?"
Asi ho to přestalo bavit, tak mi dal pusu.
,,To je jedno."
Přišlo mi to z nějakého důvodu vtipné. Ale nechtěla jsem aby šel. Tak jsem mu mé ruce dala okolo krku. Pak to asi pochopil a náš polibek prohloubil. ( hehe, kde se ve mě bere ta kreativita?🤔 pozn. autorky).
Po chvíli jsme se odtáhli a já se šla převléknout do koupelny. Vrátila jsem se do pokoje a hádejte co. Vítek byl klasicky na telefonu. Když mě ale zpozoroval, schoval telefon a vstal.
,,Hele přemýšlel jsem nechceš zajít ven?"
,,Jo klidně."
( Dělejte jakože byli v koupelně čistili si zuby a snídali, ehm😅 pozn. autorky)
Ruku v ruce jsme vyrazili do parku. Chvíli jsme se jen tak procházeli po parku a pak jsme si sedli na lavičku.
,,Vítku?"
,,No? Co se děje En?"
,,Řekneme někomu o našem vztahu?"
,,No zatím jen kamarádům a blízkým lidem. Nechi to zatím dávat na internet jestli jsi tím myslela tohle."
Přisunula jsem se více k němu, chytla ho za ruku a hlavu si položila na jeho rameno. Muselo to vypadat jako v romantickém filmu nebo knize. Hezky jsme si tam tak seděli a užívali si tuhle chvíli. Ale pak se za námi ozvalo radostné pištění. Stála tam tak asi tak 14ti letá holka a její výraz vypadal jeko by se jí právě splnil její životní sen.
,,Ó MŮJ BOŽEEEEEE."
Moc jsem nechápala co jí je. Tak jsem se jí zeptala.
,,Co se stalo? Jsi v pohodě?"
,,Vy spolu chodíte?"
Podívala jsem se na Vítka a on jen souhlasně kývl hlavou.
,,Už to tak bude. Ale prosím nikomu to neříkej."
,,Nebojte nikomu to neřeknu. Můžu si s vámi dát fotku? Prosím."
,,Ale jo."
Řekl Vítek a vstal z lavičky a vydal se směrem k té holce. Já šla za ním. Udělali jsme si s tou holkou fotku a chvíli jsme si s ní povídali. Pak ale řekla, že už musí a ať nám to vydrží a, že jsme spolu hrozně cute. Otočila se a odešla.
,,Ufff tak to bylo zvláštní." Podotkla jsem a chytila Vítka za ruku.
,,Jo to máš pravdu."
Zlatíčka tady bych to ukončila. Zatím jejich vzah vypadá jako z pohádky. Bude to tak i na dále🤔? Kapitoly asi budou vycházet o výkendu a tak ve středu. ALE nic radši neslibuji. A ještě jedou moc díky za podporu.💞💞
888 slov
Vendyy💫🦙
ČTEŠ
editor(ka)
FanfictionCo se stane když En uvidí stories, které jí změní život? Potká lásku? Vydrží jejich vztah? Pohádají se? Vrátí se k sobě nebo už se neuvidí? Odpovědi na sebe nenechají dlouho čekat. Příběh se opravuje, proto některé kapitoly nenavazují ...