Speciálek pro Eii

400 25 8
                                    

věnováno: Im_Eiko

Hele Eiko si přála ať napíšu jak vypadala pusa kluků aka Lukáše a Tadeáše,  z pohledu jednoho z kluků. Pro info Eii můžete poděkovat za to, že se snažím tohle dokončit, ona mi totiž jako první řekla, že to není zas tak špatný ehm. Přemýšlela jsem z koho pohledu to napsat, nakonec jsem se rozhodla, že to napíšu z pohledu Lukáše. Takže techť sa páčí.

Jo a prosím neberte to vůbec vážně dík <3

Lukáš

Je tak 12 hodin a En pořád nikde. No, rozhodl jsem se, že to nebudu řešit a tak hraju něco na pc abych zahnal nudu. Já vím mohu jít ven je léto, jsou prázdniny, ale mě se moc nechce no ehm.

Znáte to když něco hrajete a začnete prohrávat, jste naštvaní a pak někdo zazvoní a vy musíte jít otevřít, ne? Tak to vám závidím. Aghr, zvedl jsem se a šel jsem otevřít.

Za dveřmi stál nějaký kamarád En mám pocit, že se jmenuje Tadeáš, jo to bude Tadeáš ehm. Pořád jsem byl trochu no jek to říct správně nevrlý? Em ne, Naštvaný? Asi, tak jsem řekl možná trochu víc nepříjemným tónem v hlasu než bych chtěl.

,,No?"

,,E-e, j-je tu En?"

,,Ne ta tu není. Co jí chceš?"

Řekl jsem už trochu víc mile.

,,Něco důležitého, no. Nevíš kdy přijde?"

,,Ne, to nevím."

Bylo mi blbý ho tam nechat tak stát tak jsem ho pozval dál.

,,No ale můžeš tu na ní počkat asi?"

,,T-tak asi díky?"

Řekl nervózně a já ho pustil dovnitř. Sedl si na sedačku a bylo mi z nějakého důvodu líto ho tam nechat samotného.

,,No, můžeme si třeba něco zahrát."

Řekl jsem a opřel jsem se o futra dveří jak to dělám když si povídám s En když přijde. Hele je mi jasný, že jí to už trochu štve ale tak mě to baví.

,,No, jestli chceš."

,,Tak jo mám to nahoře v pokoji."

Šel jsem ke schodům a ještě jsem se otočil, Tadeáš no ehm doufám, že se tak jmenuje, pořád  tam seděl.

,,Jdeš?"

,,J-jo, jo jdu"

Zvedl se a šel za mnou.

Byli jsme u mě v pokoji a já vybíral hru, kterou budeme hrát, za tu dobu jsme si pokecali a já myslím, že je v pohodě a taky vím už jistě, že se jmenuje Tadeáš. (to jsi ještě netušil, že kvůli němu ještě ten den budeš vyvádět jak malá holka no, eh)

L: ,,Tuhle?"

,,Ne"

,,Tak tuhle?"

,,Ne tu už vůbec ne"

,,Tak si je vybírej sám"

Zvedl se 

,,Tuhle."

Ukázal mi mou nejméně oblíbenou hru.

,,Děláš si srandu, že ano?"

,,Ne, nedělám"

,,Jsme jak manželský pár který se hádá o tom kdo půjde nakoupit."

Zasmál jsem se, on se ale viditelně zarazil a znervózněl.

L:,,Ee, jsi v pohodě?"

,,E-e jo, jo jsem. Ehm hrajeme. To. Teď?"

povzdech jsem si a dal cd do playstationu.

Chvíli jsme hráli a já vyhrávám, pak mě ale ten parchant předběhl a vyhrával on.

L: ,,Kmoo, proč?"

Uchechtl se ale soustředil se a u toho si kousal spodní ret. Na chvíli jsem se přestal soustředit a díval se na něj. Něco říkal nebo jsem to aspoň usoudil z toho, že pohyboval rty, ale co to nevím. Co se semnou stalo? Jak kdybych byl v transu. Poté se usmál a já se mu podíval do očí. Začal jsem se v nich topit. Má je tak krásně hnědo zelené. Pak se začal přibližovat tváří.

Teprve teď mi začalo docházet co se děje, v hlavě mi blikalo červené světlo ale nedokázal jsem to zastavit. Co se děje? Už jsme byli vážně kousek od sebe a pak se to stalo.

Spojil naše rty v jedno. Chvíli jsem byl zaražený když jsem ale ucítil mírný tlak na svých rtech, který způsoboval druhý chlapec když jemně pohyboval svými rty proti mým. Začal spolupracovat. Pak ale do pokoje vtrhla má sestra.

Rychle se odtrhl a zmateně kmital očima mezi En a Tadeášem. Trapné ticho ale prolomila En.

,,Mám se ptát co se tu děje?"

nesouhlasně jsem se na ní podíval protože ani já sám jsem to nevěděl.

,,Eeee, d-dobře teď půjdu do svého pokoje a nechám vás tu."

Hele Eii doufám, že jsi spokojená protože já umírám a přemýšlím co jsem udělala špatně ve svém životě. No doufám, že jsi nechytil/a cringe, doufám ehm. Hele moudro pro všechny autory, nikdy nic nepište večer já jsem tohle večer psala a co z toho vzniklo? Tohle takže ne nedělejte to xd.  Jo a taky je tohle má poslední předepsaná kapitola, takže hurá jdu předepisovat minimálně 3 kapitoly.

779 slov

To co napsalo tuhle dementní kapitolu





Jo a p.s. jestli se k tomuto dostane někdo kdo mě zná osobně nedělejte si ze mě prosím srandu xd děkuju




editor(ka)Kde žijí příběhy. Začni objevovat