Abych vám vysvětlila co právě teď dělám tak. Sedím na posteli a hodnotím sofiino oblečení. Ne vážně proč to tak řeší?
,,Sofi? Proč to tak řešíš?"
,,Protože první dojem."
,,Asi mi to musíš lépe vysvětlit prosím."
,,No záleží na prvním dojmu, například všichni tě tam uvidí poprvé v životě a teď jaký uděláš první dojem tak budeš po zbytek tvého trávení tady."
,,Ehm, neplatí tohle jen v amerických teen filmech?"
,,Ne neplatí to si zapamatuj."
Nevím proč ale se Sofií si připadám jako kdybych byla pořád na střední a ne na univerzitě.
,,A co tohle?"
Měla na sobě klasické černé kratší šaty ale byly na ní úplně přesně, jako by je někdo šil přesně pro ni.
,,Jo ty jsou dokonalé."
,,Tak jo teď ještě vybrat něco pro tebe."
zatleskala a jako neřízená střela začala vyhazovat oblečení z mé skříně. Takhle to pokračovalo ještě deset minut, kdyby bylo na mě vezmu si první trochu víc "nóbl" věc a jdu ale očividně to na mě není.
,,Hele tohle by šlo"
Doslova po mně hodila černý top, světle modré kraťase a průhlednou košil s krátkým rukávem. Poté mi ještě podala delší řetízek na, kterém byl přívěsek se svělte modrým kamenem.
,,Ještě linky a už budeme moc jít."
Myslela jsem, že linky udělá sama ale místo toho ke mě napochodovala a začala mi tvořit linky. Nutno podotknout, že byly dokonalé tak hezké bych je sama nikdy neudělala.
,,Sofie díky."
obejmula jsem jí
,,Za co děkuješ?"
,,Vypadám dobře a to jen díky tobě." Jo teď se zase chovám jako 16ti letá holka. Bože kdy už konečně dospěju? usmála jsem se.
,,Takže hurá prožít poslední den prázdnin!"
vypískla natěšeně a my se vydaly vstříc "dobrodružství"
---------------------------------------------------------
Oke já vím, že se nechovají vůbec jako skoro vysokoškolačky ale jako 16 y.o. girl. Ale ticho a taky se z tohohle stává hrozné klišé no, pár posledních kapitoly do konce. Takže jej ta rakovina za chvíli zkončí xd.
hezký den/večer/ ráno kdykoliv čtete
332 slov
Vendy co poslouchá AViVA (doporučuji xd)
ČTEŠ
editor(ka)
FanfictionCo se stane když En uvidí stories, které jí změní život? Potká lásku? Vydrží jejich vztah? Pohádají se? Vrátí se k sobě nebo už se neuvidí? Odpovědi na sebe nenechají dlouho čekat. Příběh se opravuje, proto některé kapitoly nenavazují ...