2. Bölüm "Deli kızım benim."

272 12 0
                                    

MULTİ: Sami Yusuf - Hasbi Rabbi

İyi okumalar...

Furkan Bey gittikten sonra hepimiz bir süre birbirimize baktık. Babam "Ya sabır." çekip yerine oturdu. Annem, Bahar Teyzem ve Cengiz Amcam da oturdu. Ben ve Alara ise odama geçtik. Alara yatağıma otururken ben odanın içinde dört dönüyordum. Parmaklarımı çoktan ağzıma götürmüştüm bile. Bir o yana bir bu yana gidip duruyordum.

"Asel dur artık ya! Başım döndü yeminle."

Çok hızlı bir arabanın frenine basılmış gibi birden durdum. Alara'ya baktığımda gözlerinde benimki gibi korku vardı. Bir süre daha elim ağzımda ayakta bekledim. Daha sonra yatağıma oturdum.

"Ya Alara abartıyor muyuz acaba ya?"

"Bende öyle düşünmedim değil ama adamın ciddiyeti beni baya ürküttü. Ki mahallemiz bizim ailemizdir yani."

"E şimdi yarın kendi adamını gönderecek. Ne olacak? İllaki bu fikir beğenenler olur."

"Evet. Çoğunluk kabul etmez ama bazıları için aynı şeyi düşünmüyorum."

Sıkıntıyla ofladım. İçerden Bahar Teyzemin kalktıklarına dair bilgi veren sesi gelince Alara'ya döndüm.

"Kalsan olur mu?"

"Anneme soralım."

Başımı salladım. Odamdan çıktık. Bahar Teyzemler çoktan kapıya gelmişti.

"Bahar Teyze Alara kalsa bugün. Olur mu?"

"E sen gel."

Annemle babama baktım. Başları ile onayladıklarında odama gidip telefonumu aldım. İkisini de öpüp Bahar Teyzemlerle iki kat aşağı indim. Onlar 1. katta, biz 3. katta oturuyorduk.

"Asel? Çok kafana takma benim güzel kızım. Geliiir, geçer."

Cengiz Amcama döndüm. Ve hafif güldüm.

"Haklısın Cengiz Amcam."

O da gülümsedi. İyi geceler dileyip Alara'nın odasına gittik. Başımı açıp Alara'nın verdiği pijamaları giyindim. İkimizin yatağı da iki kişilik olduğundan sorun yoktu. Küçüklükten beri böyle olduğumuz için bize de iki kişilik yatak almışlardı. Yatağa oturup örtüyü üstüme çektim. Alara da aynını yaptı. Boş boş karşımıza bakıyorduk şuanda. Saat daha erkendi ama benim uykum gelmişti.

"Alaraaa?"

"Hııı?"

"Abdestin var mı?"

"Senin var mı?"

"Hı hı. Namaz kılıp yatalım mı?"

"Yatalım mı?"

Alara'ya döndüm. O da bana baktı. Bir süre öylece birbirimize baktık. Ardından kahkaha atmaya başladık. İkimiz de yataktan kalkıp üzerimize namazlıklarımızı giyindik. Gariptik. Hem yatmak istiyorduk, hem pijama giymiştik, hem de namaz kılmamıştık! Bu leylalık bizi süründürüyordu. Yan yana durup namaza başladık. Bitirdikten sonra bol bol dua ettim. Mahallemiz için ve bizim için. Tekrar yatağın içine girdik. Havalar yavaş yavaş soğumaya başlamıştı.

"Yarın Gül Ana'ya gidiyoruz ama değil mi? "

"Tabii ki gidiyoruz Alara. Hem bize güzel bir sohbet yapar belki. İçimiz rahatlar."

"Doğru. E o zaman iyi geceler."

***********************

"Offf Alara! Saçımı başımı yolacağım şimdi. Kalksana artık."

Dua'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin