MULTİ: Sezen Aksu - Biliyorsunİyi okumalar...
Alara;
Gülümseyerek teşekkür eden müşteriye gülümseyerek karşılık verdikten sonra kapıdan çıkışını izledim. Yorgunca sandalyeye oturduğumda çalan telefonumu elime aldım. Yazan isim beni şaşırtmıştı. Barış Bey ilk kez arıyordu. Sesimdeki yorgunluğa engel olamayarak telefonu açtım.
"Alo?"
"Alo, Alara Hanım merhaba."
"Merhaba Barış Bey."
"Rahatsız etmedim inşallah. Sesiniz yorgun çıkıyor."
İstemsizce tebessüm ettim. Bu adamı gördüğüm günden beri içimde anlamadığım şeyler oluyordu.
"Yok rahatsız etmediniz. Dükkan biraz yoğun."
"Anladım. Ben sizi Çetin Bey'i sormak için aradım. Aslında daha önce arayacaktım ama iş yoğunluğundan fırsat bulamadım. Malum mahallenin projesi iptal."
"Proje iptal mi?"
O kadar şaşkındım ki sesime yansımaması neredeyse imkansızdı. "Evet. proje iptal. Furkan'dan beklemediğim bir şekilde daha fazla uzatmak istemediğini söyledi." Görmese de başımı salladım. "Çetin amcam iyi bu arada. Sorduğunuz ve ilgilendiğiniz için teşekkür ederim."
"Estağfurullah. Bir şey daha vardı aslında..."
Kaşlarımı çattım. Sesi çekingendi. Görünüşü dağ gibi yıkılmaz olan birinin sesinin çekingen çıkması beni şaşırtmıştı. Bartu da görünüş olarak yıkılmaz bir dağ gibi görünürdü. Ama sesinin böyle çıktığını daha önce duymamıştım. Belki saçmaydı ama beni şaşırtmıştı.
Bir kişi her ne kadar dağ gibi yıkılmaz dursa da içinde kopan fırtınaların neleri yıkıp geçtiğini iyi bilirdim.
"Buyrun dinliyorum."
"Bütün bu olayların olduğu süreç boyunca çok fazla bulunamasam da dikkatimi açık ve net şekilde çeken bir şey oldu. Tavır ve bakış açılarınız. İçinizdeki Allah sevgisine sığınışınız. Elbette her müslümanda olduğu gibi benim içimde de Allah sevgisi var. Ama fark ettim ki dinimiz hakkında sadece genel şeyler biliyorum. Eğer yardımcı olabilirseniz... Çok sevinirim."
Kocaman gülümserken neden çekindiğini ve ne demek istediğini çok iyi anlamıştım. Boğazımı temizledim ve "Eğer yarın müsaitseniz mahalleye buyurun Barış Bey. Size en doğru şekilde yardım edecek birini tanıyorum." dedim. Barış Bey mahcupça teşekkür edip kapattığında mutluydum.
Maalesef günümüzde çoğu müslüman dinimizin gereklerini bilmeden yaşıyordu. Her ne kadar acı bir durum olsa da gerçekti. Ve biz müslümanlar bu durumu ortadan kaldırmalıydık.
Kendime de çok kızıyordum çünkü ben de nefsimle çelişiyordum. Tesettürün farz olduğunu bildiğim halde hala tesettüre girmemiştim. Bu durum içten içe beni kahrediyordu. Ama gel gör ki nefsime hakim olamıyordum...
**************************
Asel;
"Günaydın çocuklar!"
"Günaydın öğretmeniiiim."
"Sizi çok özlediiik."
"İyi ki geldiniz öğretmeniiiim."
Sahici bir gülümseme ile evladım yerine koyduğum öğrencilerime baktım. Bende onları çok özlemiştim gerçekten.
"Bende sizi çok özledim canlarım. Neler yaptınız bakalım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dua'm
RomanceKalbi taştan bir adamdı o. Sevgisiz büyümüş, para uğruna terk edilmiş bir adam... O ise ailesi ve arkadaşı ile mutlu bir kadındı. Kocaman kalbiyle her kötülüğün iyiliğe dönüşeceğine inanan bir kadın... *************************************** "Daha ö...