BÖLÜM 7 : ACI DUMAN

31 3 2
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BÖLÜM 7

"Acı duman"

"HAYAT, SONA ERMEK ÜZEREYKEN BİZE YAŞAMAYI ÖĞRETİYORLAR."

"Keşke kuş olsam". dedi Öktem. "İlk konacağım yer senin yanın olurdu."

Söylediği sözler karşısında heyecanım artmaya başladı. Hiç bişey söyleyemedim bu söz üstüne. Heyecandan ne yaptığımı bilmediğimden dolayı telefonu Bi anda yüzüne kapatıverdim. Kalbim dayanmamıştı buna. Telefonumun siyah ekranı ile bakışmaya başlamıştık. Yanlış anlayacağını düşündüğümden dolayı mesaj atmaya karar verdim.

Öktem kişisine :

"Eğer bende kuş olsaydım, sırf sen kondun diye kaçmazdım o daldan."

Yazdım. Ve göndere basıp cevap yazmasını bekledim. Mesajımı 2 saniye içinde gördükten sonra cevap yazmaya başladı.

Yazıyor....

Öktem kişisinden :

"mutluyum."

Yazmıştı. Ne demek istediğini pek anlamadım fakat bende cevap yazdım.

Öktem kişisine:
"bende."

Yazdım ve gönderdim. Mesajımı görüp cevap yazmasını bekledim.

Yazıyor....

Öktem kişisinden :
"ben uyuyabilirmiyim güzelim, aslında sabaha kadar konuşmak istiyorum da bugün çok yoğundu sabah konuşuruz olur mu?"

Yazmıştı. Uyurken benden izin almasına gerek yoktu fakat bana sorması çok hoşuma gitmişti. Cevap yazmaya başladım.

Öktem kişisine:
"izin almana gerek yoktu ama sen bilirsin iyi geceler bende yorgunum zaten. Tatlı rüyalar."

Yazdım ve gönderdim. Cevap yazmasını bekledim. Mesajı anında gördü ve cevap yazmaya başladı.

Yazıyor...

Öktem kişisinden :

"tabi ki de sana soracağım yani izin almalıyım neyse sen sebebini anlamadın zamanı gelince açıklayacağım iyi geceler sana da tatlı rüyalar."

Yazmıştı. Daha fazla soru sormama gerek yoktu zaten merak etmiştim fakat Herşeyin bir zamanı vardı o dediği gibi söylerdi zaten. Telefonumun ekranını kapattım ve yorganımın altına girip gözlerimi uykuya kapattım.

...

Gözlerimi, büyük bir keyif ile açmıştım. Dün akşam aramızda geçen o güzel diyologlarımız geliyordu. Bu kadar yakınken aramızda net resmi bir şey yoktu. Sevgili deseniz değildik. Sadece konuşuyorduk belkide flört ediyorduk. Ama biz ne zaman sevgili olmaya başlayacaktık. Yada olabilirmiydik? Acaba önce kim açılacaktı? Büyük adımı kim atacaktı? Ya da ben bir şey hissediyor muydum? Ne hissettiğimden haberim yoktu.

ARINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin