BÖLÜM 5
"ARIYAYIM MI SENİ ?"
"AYNI GÖKYÜZÜNE BAKAN, FARKLI ŞEHİRLERDİK".
Beni, yanında hissetmesi... Sanki benimle hep konuşmuş gibi hissetmesi.... Bunlar ne demekti?
Kalp atışlarım, hızlanmaya başlamıştı. Ne cevap yazacağımı bilmiyordum. Ne yapmam gerektiğine dair, hiç bir fikrim yoktu. Peki ya ben onu yanımdaymış gibi hissediyormuydum?
Yani bunu nasıl anlayabilirdim ki? Nasıl bir histi?
Attığı mesajı, defalarca okudum. "sanki hissediyorum" sizce de öktemin karşıma çıkması, benim onunla konuşuyor olmam şansmıydı? Kaderim de varmıydı?
mesaj sesi, ile irkildiğimde bu mesajın, Öktem den olduğunu anladım. Ve yazdığı mesajı okudum.Öktem kişisinden :
"Cevap bekliyorum?? "
Hemen cevap yazmaya koyuldum. Ama hala ne yazacağımı bilmiyordum bir türlü. Ne diyebilirdim ki eyw falan mı desem diye düşündüm. Sonra komik ve saçma olacağını düşünüp yazdım içimden geleni.
Öktem kişisine :
"ben ne yazacağımı bilemedim."
yazdım ve gönderdim. Anında görüldüsüyle birlikte cevap yazmaya başladı.
Yazıyor...
Öktem kişisinden :
"pekiala bişey deme. O zaman bugün neler yaptın onu anlat."
Neler yaptığımı rapor geçmemi istiyordu ve bende hemen cevap yazdım.
Öktem kişisine :
"yani anlattığım gibi hastalarla uğraştım. Barlasın yanındaydım. Eve geldim falan. Biliyor musun 2 gün boyunca sıfır uyku ile dolaştım. Zor dayandım. Bu sabah bir iki saat uyudum ve oldukça yorgunum açıkçası."
Yazdım ve gönderdim. Mesajımı gördü ve cevap yazmaya başladı. Gözlerim sadece mesaj ekranına odaklanmıştı.
Yazıyor...
Öktem kişisinden :
" kıyamam.. Sen çok yorgunsun. Nasıl dayanıyorsun ben bile burdan çok kötü oldum. Hadi uyu sen.Attığı mesajda tek odaklandığım nokta" kıyamam" demesiydi sanırım. Gülümsedim. Hoşuma gitmişti. Birazda ben iltifat etmeliyim diye düşündüm.
Öktem kişisine :
"aslında seninle konuşmayı çok istiyorum açıkçası ama gözlerim kapanıyor ve buna izin vermiyorlar hahaa"
Yazdım ve gönderdim. Anında gördü ve cevap yazmaya başladı.
Yazıyor....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIN
Novela Juvenil"Biliyor musun, gökyüzünü seyrederken bir yıldız kaydı. İlk kez bir yıldızın, kaydığını görüyorum." yazmıştı. "Sanırım aynı anda gökyüzüne bakmış olabiliriz." yazdım cevap vererek. "Kalp kalbe karşı he... Arıyayım mı Seni ?" yazmıştı. Nasıl arıyay...