"" Merhabalar, öncelikle size bir duyuru yapmak istiyorum. Karakterleri görmeyenler için girişe ekledim. Gidip bakabilirsiniz. Baş kahramanlarımız hazır. Ben yine burayada paylaşıyorum. O zaman yeni bir bölüme başlayalım bakalım.""
Arın <3
BÖLÜM :3
"Gülümse """ Biliyor musunuz? İnsan ummadığı zamanda ilgi görünce, yol kenarındaki çiçeğe bile gülümsüyor.""
Yanağımda, diş hissetmem sayesinde gözlerimi zar zor açabilmiştim. Karşımda, çok net olarak görmesemde, deli gibi sırıtan, Barlas duruyordu.
"ne sırıtıyorsun?" dedim bende sırıtarak. "artık ölsemde gam yemem valla." dedi Barlas sırıtmasına devam ederek."ne anlatıyorsun acaba?" diye sordum uykulu ve kısık çıkan sesim ile. "sen, daha iyi biliyorsun." dedi imalı imalı. "öf Barlas, söyle ne söyliyeceksen hadi!" dedim, yavaştan kızmaya başlayarak. "tamam tamam, kızma. Öktem kim?" demesiyle yattığım yerde aniden havalanarak, oturma pozisyonuna geçmiştim. Neyden bahsettiğini şimdi anlamıştım.
"sen öktemi nereden biliyorsun bakalım?" diye sordum, şaşkınlık içinde.
Ağzım açık bir şekilde, bakıyordum resmen Barlasın yüzüne. "of abla kardeşiz biz, benden mi saklıyorsun. Mesaj atmış ondan biliyorum. Telefonuna bildirim gelince bakmadan edemedim. Zaten şifre koymuşsun mal." dedi ve hala karşımda sırıtıyordu. "bende yeni tanımaya başlıyorum. O yazdı ayrıca. Hem sen herşeyi merak etme." dedim sırıtarak. "iyi tamam, hadi kahvaltıya gel." Dedi ve odamdan çıktı.Odamdan, çıkar çıkmaz telefonumu almıştım elime. Hemen şifreyi girip, Öktem den gelen mesajları okumaya başladım. Dün akşam onun resmine bakarak, uyuya kalmıştım. Ve zaten başka bir şeyde konuşmamıştık. Şimdi ise bana günaydın yazmıştı. Yüzümde yine anlamadığım şekilde gülümsemem yatıyordu. Bu ara çok sırıtmaya başlamıştım. Sonumuz hayır...
Öktem kişisinden :"günaydınnn"
Ve hemen cevap yazmaya koyuldum.
Öktem kişisine :
"Günaydınn Öktem."
Yazıp gönderdim ve n harfini aynı onun gibi yazıp göndermiştim ona. Çok geçmeden mesajımı görmüştü ve cevap yazmaya başlamıştı.
Çevrimiçi.... yazıyor....
Öktem kişisinden :
"evet, sanırım seni yavaştan tanımaya başladım. Çok uykucu olabilirmisin acaba? :)
Gelen mesajı, kahkaha atarak defalarca okumuştum. Ve hemen cevap yazmaya koyuldum.
Öktem kişisine :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIN
Teen Fiction"Biliyor musun, gökyüzünü seyrederken bir yıldız kaydı. İlk kez bir yıldızın, kaydığını görüyorum." yazmıştı. "Sanırım aynı anda gökyüzüne bakmış olabiliriz." yazdım cevap vererek. "Kalp kalbe karşı he... Arıyayım mı Seni ?" yazmıştı. Nasıl arıyay...