GİRİŞ

170 7 5
                                    

Giriş

"Sonsuz değildir hiçbir duygu. Her acı gibi her mutlulukta ölür bir gün. Faili meçhuldür ,suçlusu aranmaz. Kimi zaman daha büyük mutluluklara yer açabilmek içindir ,kimi zamanda bir kaza eseri..Hep geçerli bir sebebi vardır kabullenilmeyi bekleyen.Çünkü giden ancak böyle uğurlanır yürekten."

Hiçbir fırtına sebepsiz değildi ve ansızın gelmezdi .İşte bende o fırtınalı denizdeki gemiydim.

Dört yıldır dengede durmaya çalışıyordum, bazen dengem bozuluyordu ,düşecek gibi oluyordum fakat yine ayakta durmayı başarıyordum işte ... Nasıl yaptığımı inanın bende bilmiyorum. Bazen o kadar çok sıkıldım ki aynı ateşli yolu gidip aşamamaktan ...
İnanın yanmak istedim. Kül olup yok olmak istedim, ama olmadı. Hayatta ne istersek olmaz ya, bende yaşamak istemedim. Yanmak istedim kül olmak istedim ,herşeyi ,herkesi ardımda bırakıp gitmek istedim.Hayat değil mi bu ,bize ne istersek vermeyen . Olmadı işte. Bende de acı çekmek meslek haline gelmişti sanırım.

Bu arada Arın ben tanışmaya ne dersiniz ha ?

22 yaşındayım, yaklaşık iki senedir hemşireyim ve bildiğiniz gibi hastanede çalışıyorum.
Ailem; annem babam ve 18 yaşında bir erkek kardeşim ile birlikte yaşıyorum. Hayatım evden işe, işten eve olarak geçiyor .
Ne bekliyordunuz ki? Hayattan sıkılmış bir ben ile tanıştınız fena mı.. Şimdi diyeceksiniz ki neyi var bu kızın da hayattan bu kadar bıkmış ve aynı zamanda sıkılmış?

Aslında bıkmadım , sıkıldım sadece. Sizce de öyle değilmi zaten? hep aynı şeyleri yaşayıp görüyoruz , değişen bir şey yok . Bazen böyle bağıra bağıra ağlamak istiyorum. Dayanamıyorum, çünkü aklıma hep o geliyor. Dört yılımı verdiğim tek aşkım..Aslında onunla sevgili olmaya başladığımızdan bu yana sekiz yıl geçti , onsuz bir hayat yaşamaya devam etmekte ise tam olarak dört yıl . Lise de başladı aşkımız .Çocukluk aşkı işte...Dört yıl boyunca hep birlikteydik ve ayrılmak kelimesi nedir anlamını bilmiyorduk belki de... Çok sevmiştim onu. Her gördüğümde değişik ve aynı heyecan vardı içimde, aynı his...

Nasıl oldu bilmiyorum dört yılın ardından her ayrılan sevgililer gibi bizde ayrılmıştık. Gidenin ardından ne yaşanırsa tek tek tatmıştım o acıları... Bir süre hayatıma kimseyi alamadım. Onu unutmak için çok çaba sarfettim . Başka insanlara şans verdim .Onları sevmeye çalıştım. Denedim . Çok denedim ... Olmadı, Olmadı ya olmadı.... Bu hayatta eğer birini çok seversen başka bir insanı sevmen hiç de kolay olmuyor canımın içi... O yüzden siz benim gibi yapmayın .Ona güvenin fakat hayatınızı ona adayacak kadar değil... Sevin ama bağlanmayın. Yoksa benim gibi işin içinden çıkamazsınız... Yani kısacası onda bulduğum heyecanı başka birinde bulamamıştım.

Ama yazık değilmiydi bana , bize ... Acı çekmek zorunda değildik ki biz. Her şey bizim elimizdeydi aslında . Ve bende artık buna bir son verecektim. Sizce de yanlış insanlar vakit kaybı değil mi zaten? Bende aynen öyle yapacaktım .Gerçek bir aşkı bulana kadar değil, o beni bulana kadar insanlardan uzak duracaktım .Kimseyle konuşup onlara boş yere umut verip zamanımı harcamayacaktım. Yepyeni bir sayfa açacaktım kendime artık ... Yeni bir hayata başlayacaktım, yeni başlangıçlar yapmak istiyordum. Beni üzen , yıpratan ,ağlatan ne varsa hayatımdan çıkarmak için hazırdım şuan. Kendime yeni kurallar koymuştum ve daha verimli şeyler yapmaya başlayacaktım. Planlı programlı bir kız olup hayatımı düzene sokacaktım.

Uzun zamandır insanları memnun etme çabasından uzak sadece kendimi arıyorum.Kafamda oldukça rahat.

Çünkü artık dünyayı omzumda taşımaktan çok sıkılmıştım.

Bilgeye sormuşlar :

"İnsan nasıl sabreder?"

Cevap vermiş bilge:

"unutursun ve sabredersin .Bu en güzel olanıdır.

Kabul edersin ve sabredersin. Bu en doğrusudur.

Vazgeçersin ve sabredersin. Bu ise en zorudur.

Son olarak da işini Allaha havale eder ve sabredersin.

İşte bu ,en yüce olanıdır..."

Baş Karakterler:

ARIN YÜCESOY

ARIN YÜCESOY

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ÖKTEM GÜLER

ÖKTEM GÜLER

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ATA GÜNGÖZ

"Yepyeni bir hikaye ile karşınızda olmak beni bir hayli sevindirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yepyeni bir hikaye ile karşınızda olmak beni bir hayli sevindirdi. Güzel bir giriş yaptığımı düşünüyorum. Aylar sonra tekrar bir aradayız. Umarım beğenirsiniz. Oy verirseniz çok sevinirim...
Bu arada arın adlı kitabımızın ilk serisi. Umarım güzel işler başarırım.

ARINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin