TEŞEKKÜRLER

14 4 2
                                    

Sana dürüst olacağım. Her giden dönmeyecek, her yara kapanmayacak, her hatanın telafisi olmayacak. Ama her zaman, her koşulda bu hayatı yaşamak için bir sebep olacak.
Eveet, Arın adlı kitabımızın ilk perdesini sonladık. Öncelikle dediğim gibi kitabımızın ikinci bir perdesi olacak. Devamı gelecek. Bu kitap da size anlatmak istediğim aynen şuydu ;

"Hİç kimse gerçek değildir. Herkes bir gün tek tek öyle yada böyle gidecektir. Çünkü bu hayatta kime değer verirseniz sizi yaralayan o olacaktır.
Umudunuzu kaybetmeyin. Tam her şey bitti dediğinde belki de mutlu sona ulaşabilirsiniz. Bu kitabımın amacı buydu. Umarım anlamışsındır.
Serimizin ilk kitabı burada bitmiştir. Yeni bir perdede görüşmek üzere.

Bu süreçte bana destek veren isimleri size bahsetmeden geçemeyeceğim. Öncelikle sürekli bölümleri mi okuyup, beni daha da hırslandıran, canım arkadaşım melteme, ne kadar sıksamda beni kırmayıp okuyan kardeşim Hacer İreme, kurgumu dinleyip bana fikirler veren çocukluk arkadaşım Ravza'ya, ileride güzel şeyler olmasını dileyen, bana desteğini esirgemeyen arkadaşım ebrara, sonra'dan kitabımı fark edip okuyan, beğenip beni daha da hırslandıran buket aytaş'a ardından bu kitabı yazmamı sağlayan, buralara kadar gelmemi sağlayan canım arkadaşım Şevval' e, Kararsız kaldığım da bana yardımcı olan, isim konusunda fikir veren Alper'e,  Bu kitabı yazarken, hayatından etkilendiğim, ondan örnekler aldığım en değerlim olan ablam Sümeyye 'ye çok teşekkür ediyorum.

İsmini yazamadığım bir çok isim... Hepinizi çok seviyorum. Sağlıcakla kalın.

Sevgiler...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin