BÖLÜM 8
"KOKUSUNU DUYMAK"
"Ruhun yerleştiği beden yapısının niteliği, pek önemlidir. Çünkü bir çok beden özelliği vardır ki, ruhu keskinleştirir. Birçoğu da vardır ki köreltir.
Cicero
Adımlarımı, ters yöne çevirdiğimde kalbim ağzımda atıyordu. Yanımdan geçtiğinde neredeyse koluma değeceğini farketmiştim. Ama beni görmemiş miydi? Neden yüzüme bakmadan öylece yanımdan geçmişti. Arkama döndüm ve bana sırtı dönük bir şekilde yürüyordu. Onu ilk kez böyle görüyordum ve yakından görmeyi herşeyden daha çok istiyordum.Kendimi tutamadım ve adımlarımı hızlandırıp ona doğru koşmaya başladım. Yetişemiyordum. Durmuyordu. Beklemiyordu beni. Öylece gidiyordu. Kavga ettiğimiz için bunu yapmamalıydı bana. Dayanamıyordum. "ökteemm!!" diye bağırdım arkasından koşmaya devam ederken. Artık gözyaşlarım yerinde durmak istemeyesiye yemin etmişlerdi. "gitme!"
dedim bağırarak. Yere düştüğüm de hiç bir şey hissetmemiştim. Dizlerimin üstünde sadece ağlıyordum.Gitme!, diye mırıldanıp ağlarken omzumda bir dokunuş hissetmiştim. Kafamı o yöne çevirdiğimde oydu. Gitmemişti. Bırakmamıştı beni. Öktem... dedim hıçkırarak. "bırakma beni" diye yalvardım yeşil gözlerinin içine bakarak. "bırakamıyorum" dedi sağ gözünden akıttığı göz yaşı ile. "senin hep yanımda olmanı istiyorum Arın ama bizim bir araya gelmemiz imkansız!" dedi tok sesi ile.
Ne demek istediğini anlamıyordum. İkinci kez böyle bir şeyden bahsetmişti. Daha sonra bana öyle bir sarılmıştı ki.... Hiç duymadığım kokusunu aklıma kazırcasına çektim içime.
Daha sonra ise bir anda sarıldığım o bedeni yok olmuştu. Nereye gittin dedim ağlayarak.Gitme Öktem!
Gitme...
Gözyaşlarım içinde, uyandığımda herşeyin rüya olduğunu anlamıştım. Ama rüyamda akıttığım gözyaşlarımı, gerçekte de akıtıyordum. En son sigara içmiştim ve daha sonra ağlayarak yatağıma uzandığımı hatırlamıştım. Ve daha sonrasında da uyuya kaldığımı. Ne kadar süredir uyuduğuma dair hiç bir fikrim yoktu. O yüzden hiç saate bakma gereği bile duymadım. Rüyamda gördüğüm o anlar aklıma gelince onunla sarıldığımızı hatırladım. Sanki, sanki gerçekten kokusunu duymuş gibiydim. Gerçek gibiydi. Aklıma o anlar gelince tekrar ağlamaya başladım ve gözlerimi ellerim ile kapatıp gözyaşlarımı sildim.
...
Akşam olmasına bir iki saat vardı. Bizimkiler akşam sekiz de toplanmak için plan yapmıştı.
Bende erkenden hazırlanıp çok önemli birininin adresini bulmuştum ve ziyarete gidiyordum. Bilin bakalım kim? Neyse gidince görürsünüz.
Evdekilerle yemek yemiştik. Barlas arkadaşları ile buluşmak için dışarıya çıkmıştı ve bende şimdi hazırdım. Çantamı koluma takıp evden çıktım ve durağa doğru yürüdüm. Otobüse bindikten yarım saat sonra gideceğim yere doğru hareket etmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIN
Teen Fiction"Biliyor musun, gökyüzünü seyrederken bir yıldız kaydı. İlk kez bir yıldızın, kaydığını görüyorum." yazmıştı. "Sanırım aynı anda gökyüzüne bakmış olabiliriz." yazdım cevap vererek. "Kalp kalbe karşı he... Arıyayım mı Seni ?" yazmıştı. Nasıl arıyay...