BÖLÜM 10 : KALBİMİN YILDIZI

27 2 1
                                    

BÖLÜM 10

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜM 10

"KALBİMİN YILDIZI"

"Ben senin kalbinin misafiri değil, yıldızı olmak istiyorum."

Gözlerimi açtığımda, şakaklarımda bir ağrı hissediyordum. Etrafıma göz attığımda ise hastane odasında yatıyordum. Yatağın bir kenarında birgen ve ajlan, diğer kenarında gazel oturmuştu. Hepsi de elimi tutmuş uyanmamı bekliyorlardı. Diğer taraftan da koltukda oturan Ogün, talat ve medeni çekmişti dikkatimi.

"Ne oldu bana?"

Dedim kafamı kaldırmaya çalışırken acı içinde kıvranmıştım. "Arın iyi misin güzelim?" dedi gazel. "bilmiyorum başım ağrıyor ne oldu ya?"
Dedim merakla ve acı içinde. "kavga ettik ya hani hatırlamadın mı?" dedi birgen. Şimdi hatırlamıştım evet. Bir anda bilincimi kaybetmiştim.

"kızım siz manyak mısınız?" dedi talat bir ayağını diğer ayağının üstünden sertçe indirerek. "ya yönetici duysaydı kavgayı ne yapacaktınız?" dedi medeni. "ee birisi birşey duydu mu?" dedim merakla. "yok." dedi Ogün. "merak etme o fahişeleri de uyardım. Kendileri de işinden olurlardı yoksa." dedi ajlan. "peki bana kim vurdu ben göremedim işte onu." dedim.

"kim olacak ferda vurdu. Merak etme sen bayıldıktan sonra şok geçirdi. Ben de onun üstüne yine bastım tokadı." dedi gazel. "aferim benim sevgilime ya tam kavga manyağı" dedi kızarak talat. "valla kusura bakmayın da ben ıtırı dövmeye devam edicektim de siz geldiniz ayırdınız." dedi birgen. Ogün sinirlenerek "ne dövmesi aşkım işinden olsaydın ne olacaktı." dedi.

Birgen bir anda ona ilk kez kızarak aşkım demesine heyecanlanıp utanmıştı. Sonra Ogün kıyamadı ve yanaklarını sıkarak elinden tutup odadan çıkarttı. "gazel ben kendimi iyi hissetmiyorum. Eve gitmem lazım gerçekten daha fazla ayakta duramam." dedim ajlan medeni, gazel ve talata.

"tamam aşkım ben izin alırım şimdi sen toparlan madem. Talat ikidakika bırakıp gelir seni" demişti gazel. Bende hazırlanıp eve gitmek için bekledim.

Eve geldiğimde annem ve babam neden bu kadar erken geldiğimi sormuşlardı. Bende biraz rahatsızlandığımı söyleyip geçiştirdim. Onların içini de rahatlattıktan sonra kendimi direk yatağıma attım ve uyumak için kendimi uykuya bıraktım.

...

Uyandığım da saat gece on bire geliyordu. Oha dedim içimden. Ne kadar çok uyumuştum böyle. Eve öğlen falan gelmiştim. Geldiğim gibi de uyumuştum. Odam karanlıktı. Annem, babam ve kardeşim uyumuşlardı. Çünkü odanın dışından hiç ses gelmiyordu. Gece lambanın ışığını yaktım ve telefonumu elime aldım. Öktem mesaj atmıştı. Merakla attığı mesajın üstüne tıkladım ve okumaya başladım.

Öktem kişisinden :
"uyudun mu?"

Yazmıştı. Şansa bak evdeki herkes uyumuştu bense yeni uyanmıştım. Hemen cevap yazmak için klavyelere döndüm.

ARINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin