BÖLÜM 11
"Bu ay bizim"
"Bu kez dünyamı güneş değil, ay aydınlattı çünkü içinde biz varız."Öktem kişisine :
"benim kalbimdeki en parlak yıldız sensin. Gökyüzüne bakmayı unutma, sana kalbimin yıldızını gönderdim."Yazmıştım. Mesajı beş dakika önce gördü ve hala cevap yazmamıştı. Acaba neden yazmamıştı. Kesin şok geçiriyordu. Tekrar çevrimiçi olmuştu ve bir kaç saniye sonra yazmaya başladı.
Çevrimiçi... Yazıyor...
Öktem kişisinden :
" yani bu demek oluyor ki teklifimi kabul ettin. Öyle mi?"Beş dakikadır bunu mu düşünüyordun yani Öktem. Anlamamış mıydı yani şimdi. Tekrar cevap yazmak için klavyeye döndüm.
Öktem kişisine :
"evet kabul ettim."Yazmıştım. Mesajımı aynı hızda gördü ve bir iki dakika sonra cevap yazmaya başladı.
Yazıyor...
Öktem kişisinden :
"yani şimdi biz sevgilimiyiz?"Yazmıştı aslında bu tepkiyi benim kendi kendime vermem gerekirdi ama tam tersi oluyordu. Klavyeye döndüm ve yazmaya başladım.
Öktem kişisine:
"galiba :)"Yazmıştım mesajımı yine hemen gördü ve cevap yazmaya başladı.
Yazıyor...
Öktem kişisinden :
"yani şimdi sen benim sevgilimsin öyle mi? Benimsin yani?"Yazmıştı. Kaç kere aynı soruyu sormuştu bu çocuk. Sorduğu sorulara gülümseyerek yanıt veriyordum. Klavyeye döndüm ve tekrar cevap yazmaya başladım.
Öktem kişisine :
"ay evet Öktem, öyle oldu biraz önce"Yazmıştım. Mesajımı gördü ve cevap yazmaya başladı.
Yazıyor...
Öktem kişisinden :
"o kadar çok mutluyum ki Arın, sen gibi birine sahip olduğum için. Hala inanamıyorum..."Yazmıştı gülümseyerek cevap yazmaya başladım.
Öktem kişisine :
"bende çok mutluyum. Umarım ilişkimiz güzel ilerler."Yazdım ve mesajımı görüp cevap yazmaya başladı.
Yazıyor...
Öktem kişisinden :
"Ben o kadar çok heyecanlıyım ki bir türlü kendime gelemiyorum. Kendime gelmem lazım. Saat geç oldu sen yarın işe gideceksin. Hadi sende uyu birlikte uyuyalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIN
Roman pour Adolescents"Biliyor musun, gökyüzünü seyrederken bir yıldız kaydı. İlk kez bir yıldızın, kaydığını görüyorum." yazmıştı. "Sanırım aynı anda gökyüzüne bakmış olabiliriz." yazdım cevap vererek. "Kalp kalbe karşı he... Arıyayım mı Seni ?" yazmıştı. Nasıl arıyay...