BÖLÜM 19 : AYNI YOLUN AYRILIĞI

15 3 0
                                    

BÖLÜM 19"Aynı Yolun Ayrılığı"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BÖLÜM 19
"Aynı Yolun Ayrılığı"

^^ Sadece canı yanınca vardım. O rüyaydı, ben ona dalardım. Bir gece uykudan öylece uyandım. O hoşça giden ben kalandım... ^^

Hızlı bir şekilde kapıyı açıp girdim içeriye. Sert bir şekilde kapandığından dolayı odadakiler merakla bana bakmaya başladılar. Benim kalp atışlarımın ritmi haddinden fazla atarken, nefes nefese kalmıştım. Kan ter içinde kalmıştım. Soluklanmaya çalışıyordum ama düzene girmiyordu bir türlü nefesim.

"Arın hayırdır kızım?" dedi medeni. Ardından "Ne oluyor ya mafyadan mı kaçıyorsun anlamadım?" dedi talat. Onun ardından "Arın sakin ol kendine gel!" dedi birgen ve yanıma geldi. Elleri ile yüzümü avuçladığında beni sakinleştirmeye çalıştı. Onun ardından ajlan ve gazel de gelip birgene, daha doğrusu bana destek olmaya çalıştılar.

Herkes bana merak içinde bakarken, ben sadece nefes almaya çalışıyordum ve sadece onu düşünüyordum. Atayı... Gelemezdi... Hayır... Allahım nasıl olur? Diye diye kendimi yiyip bitiriyordum. Gazel bana yaklaşıp elini sert bir şekilde yanağıma geçirdiğinde kendime anca gelmiştim sanırım. Tokat yedikten sonra gazele baktım öylece.

"Özür dilerim, bizi duymuyordun." dedi gazel.

"O burda!" dedim gazelin ne söylediğine aldırmadan. "Ne!" dedi birgen. "Yuh nasıl?" diye ekledi ajlan. Sonra gazel büyük bir şaşkınlık ile "O şerefsiz ne yüz bulmuş gelmiş buraya!" dedi gazel. "Bi-bilmiyorum..." dedim çaresizce. "O Öktem piçinin şimdi ağzına sıçmaya gidiyorum bekleyin!" dedi medeni.

"Ne? Hayır... Hayır... Öktem değil." dedim. "Nasıl ya kim gelecek başka?" diye sordu talat. "Şaka yapıyorsun!!!" dedi birgen. "Yıllar sonra hemde!" diye ekledi gazel. "Ben şok!" dedi ajlan. "Neyse kızlar biz sizi yalnız bırakalım. Siz konuşun rahat rahat" dedi Ogün ve talat ve medeniyi koluna takarak çıktılar dışarıya. Odada sadece bizim kızlar ile birlikte kalmıştık.

Bende biraz sakinleşerek anlatmaya başladım. "Ne oldu bakalım tam olarak?" dedi ajlan. "Nasıl karşılaştınız?" dedi gazel. "Hadi anlat kızım!" diye isyan etti birgen. Bende derin bir nefes aldım ve bir bir anlattım herşeyi. Gözlerimi diktiğim dizlerimden çekip, onlara çevirdim sonra. Üçü de alt dudaklarını dişlemişler, acı içinde bana bakıyorlardı.

"Ah benim güzel kızım!" dedi ajlan bana doğru geldi ve sarıldı. Ardından diğerleri de.
"Film sahnesi gibi karşılaşma anasını satayım!" dedi gazel. Ardından birgen konuşarak "Ya onu bunu bırakın en kötüsü ne biliyor musunuz?" dedi ve konuşmaya devam etti. "Bu kız ilk aşkı atada tattı. Hepimiz biliyoruz. Hemde çocukken yani. Sonra ne olduysa oldu bilmiyoruz ayrıldılar. Bu kız ondan sonra kimseyi sevemedi. Şans verdi, denedi ama sevemedi. O heyecanı kimsede hissetmedi. Sonra Öktem çıktı karşısına bu kız uzun bir aradan sonra yine sevdi. " dedi birgen.

Ardından gazel konuşarak" Ondan da bir darbe yedi. Ne hale geldi. Şimdi tam düzeleceğim derken bu sefer ata çıktı geldi. Olacak işmi bu!" diye bitirdi sözünü.
"Valla bu hikayenin sonu nereye gidicek ben çok merak ediyorum." dedi ajlan. Diğerleri de katılmıştı buna.
Ardından saat öğle saatleri olduğu için birlikte yemek yemeye, yemekhaneye inmiştik.

ARINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin