ben-

14 1 4
                                    

tw: s3lf h4rm/ su!cidal thøughts/ curse/ blo0d

ben bir ilgi orospusuyum.

kendimi kesiyorum. ne için? NE İÇİN? kan mı görmeyi seviyorum? AMINAKODUMUN VÜCUDUNDA KAN YOK. ne kadar derin kesersem o kadar uzun sürüyor kanaması. bir damla kanın akması bile dakikalar alıyor. vücudumda kan YOK. bu yüzden sürekli başım dönüyor. bu yüzden ölü gibi geziyorum.

o zaman niye? acı çekmeyi mi seviyorum? yalan söyleyemeyeceğim günlerdir bacağım ağrıyor ve kesiklere bakmak ciddi anlamda rahatlatıyor. ama hayır, zevk verecek bir acı yok ortada.

ceza olmasını mı istiyorum kendi vücudumda? hep orada kalacak izler? belki.

ama sonuç olarak, ben bir ilgi orospusuyum. kimseye söylemiyor olabilirim ama ip uçları veriyorum. hep öyle yaptım her zaman anlaöalarını bekledim ama sonuçta istediğim şey bana ilgi göstermeleri. şu an bile bu sikik anonim hesapta konuşurken kimse o ip uçlarını almadığından ilgi arıyorum.

sonuç bu. ben aslında sadece ilgi isteyen bir ilgi orospusuyum. aslında hiçbir mental hastalığım yok. salaklığı saymazsak. kendimden iğreniyorum. ve bunu da ilgi istediğim için söylüyorum.

özür dilerim yankı, ya da oradaki her kimse. bunlar benim düşüncem mi bilmiyorum ama ben her kelimemde hala ilgi orospuluğu yapıyorum.

izmarit. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin