Bayan H

48 3 2
                                    

teşekkür ederim Bayan H.

bugün annem kendi kanından olmasam sevmeyeceği biri olduğumu söyledi. evladı olduğum için sevmek zorundaymış.

yaptığım hiçbir şey, hissettiğim hiç bir duygu, varlığım; beni sevdirmek için yeterli değil.

somurtkan olduğum için normal hayatta yüzüne bakılmayacak biriymişim. oysa bunları söylerken neden somurttuğumu sorguladığını zannetmem. insanlar etrafımdayken gülümsemek her gün söylediğim bir yalan gibi. fakar diğer yalanlarımın aksine bunun inandırıcı olması için gerçekliğine inanmama gerek yok. kimse dikkat etmiyor zaten. yalnız kalana kadar bunu devam ettirmem onlar için yeterli.

başarısızlığım herkes için büyük hayal kırıklığı. kimse sebep sormuyor.  bunu asla yapmazlar. aksine yüzüme vurmak kolaydır. çünkü ben kırılmam. ben ağlamam. ben şikayet etmem. ben sadece sivri konuşurum. duygularımı göstermedikçe duygusuz zannediliyorum. engelleyecek gücüm kaldığını düşünmüyorum.

teşekkürler Bayan H. tüm bunlara rağmen uzun süreden sonra beni ağlattınız. hislerimi kaybettiğimi düşünmeye başlayacaktım. mutluluktan ağlamak, çok güzel bir deneyimdi. aylar önce uzun yıllar sonunda beni ağlatabilen yine sizdiniz, biliyor musunuz? bunları yazdığımı bilseniz beni şüphesiz öldürürsünüz. özür dilerim bu sizi ikinci kere hayal kırıklığına uğratışım.  bir gün, mutlak sonuma ulaşırsam, üzülmeyin olur mu? telefonuma ulaşmaları zor olmaz. hiçbir detayıma takılmayan insanların her şeyi not defterime yazdığımı hatırladıklarını sanmam. ama olur da, bir ihtimal bu hesabımı bulurlarsa; bunları okumanızı çok isterdim. adıma üzülmeyin diye. bütün bunlara rağmen ölen umutlarımı suladığınız için. ölü tohumlar filizlenir mi bilmem. sonuç olarak çok teşekkür ederim Bayan H.

izmarit. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin