evet, "kültürlü", "doğru yolda olan", "ahlaklı", "günahkar olmayan" homofobik insanların hiçbiri, bana sorduğum tek bir sorunun cevabını vermediğinden kendim araştırdım.
elcinsellik, islam ülkelerine yalnızca erkekler için(her nedense?) idam sebebi. bu ülkelerde yaşayan alimler için eşcinsellik idamı hakediyor ya da en azından bir ceza gerektiriyor.
öncelikle, ben islamiyette iki kaynağa inanırım, bir kuran iki hadisler. insan temelde öznel bir canlıdır ve sonuç olarak olayları kendi bakış açısıyla aktarır. ne olursa olsun. dolayısıyla sonraki dönemde temelden tüeyen kaynakları ezberlemiş insanların yorumları benim için çok daha az önem ifade ediyordu.
kuranda eşcinsellikten bahseden çok fazla ayet yok. benim bulduğum tek ayet de, A'raf suresi 81. ayet. Lut kavminden bahseden. Kendi evimde bulunan kuran mealinden öğrendiğime göre bu ayet Lut kavminin erkeklerinin, kadınlardan başka bir de erkeklere gözlerini dikmesini, büyük azgınlıkta olmasını konu alıyor.
ayetler farklı yorumlanabilir. daha önce de dediğim gibi insanlar farklı yorumlar çıkarabilir. BENİM buradan çıkardıpım anlam gayet eşcinsekl ve heteroseksüel ilişkilerin büyük günah olması.
bu konuya birkaç adım geriden bakarsak, heteroseksüel ilişkiler neden günah? düzensiz nüfus artışını, kontrolsüz doğan şanssız çocukları korumak için. dolayısıyla gerçekten çocuk yapma amacı gütmeden yapılan cinsel ilişki, günah.
aynı bakış açısıyla eşcinsel ilişkilere bakarsak, çocuk doğma ihtimali yok. çocuk amacıyla yapılabilecek bir şey değil. yani aynı şekilde gğnah olması çok normal.
peki buradan ne çıkarıyoruz? EŞCİNSEL İLİŞKİLER GÜNAHTIR. ibnelik, ahlaksızlık ya da nüfus artışını engelleme operasyonu (tf?) olduğundan değil. CİNSEL İLİŞKİ OLDUĞUNDAN. TIPKI ŞEVİŞEN HETEROSEKSÜEL ÇİFTLERDE OLDUĞU GİBİ GÜNAH.
hepimizi allah yarattı. her bir detamızı o belirledi, bilinç verdi ve dünyaya bıraktı. neden bıraktı bilmiyorum, ama doğuştan aldığım her özelliği o verdi. biseksüellik, DOĞULTAN ALDIĞIM bir şey olduğundan, bunun da allahtan geldiğini kabul etmek hem sizin hem benim görevim. SIRF VAR OLDUĞUM İÇİN, YALNIZCA BU BİSEKSÜEL SIFATI GÖRDÜĞÜN İÇİN BENDEN NEFRET ETMEK, SENİ DAHA FAZLA MÜSLÜMAN YAPMAZ.
benim günahım beni, senin günahın da seni ilgilendirir. umarım gerekli kişiler okur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
izmarit.
Randomkurgu değildir. hiçbir edebi nitelik taşımaz. tamamen bana ait, bölüm içi farklı ruh halleri içerir. anonim olarak kullandığım kişisel bir günlüktür. günlük başında "¬" olan ve olmayan bölümler şeklinde iki farklı üslupla yazılmıştır. "¬" olmayan bö...