lemme be a child tf

3 0 0
                                    

mom. when u give birth. that fucker does not come with a mind. that little shit can only feel. use its senses. after years, that little shit becomes a less little of a shit and starts to think more and feel less. BUT THAT DOES NOT MEAN THAT U HAVE TO PUSH IT INTO USING ONLY ITS BRAIN AND NOT FEEL ANYTHING WHEN ITS ONLY A FUCKING 7 YEAR OLD.

suçun onda olduğunu bile sanmıyorum. kendimi bildim bileli bir değerim yok. hayır suçlu kesinlikle onlar olmalı. en ufak bir isteğimi bile dile getirmezdim. markette istediğim bir çikolatayı istiyorsam söylemez, yalnız bakardım. annem fark eder ve alır belki diye. hayatımda bir kere bile istediğim bir şey için şımarıklık yapmadım yapanları da hadsizce kınadım. bana verilenden fazlasını istemedim ve elimde olanı da önüne gelenle paylaştım çünkü başka birinin sahip olması benim olmamdan daha değerliydi.

5. sınıfta kendi paramı kazanmaya başladım. bursumu kendim kontrol ediyor paramı hem kendime hem evde ihtiyacı olana yettiriyordum. o zamandan beridir ailemden gidip para isteyemem. 6. sınıfta bursumla aldığım telefonun kırılan camını yaptırmasını bile isteyemiyorum. param bittiğinde bitti diyemiyorum, lazım olunca iseyemiyorum ve bunu övünmek için bile yapmıyorum. ben 11 yaşımdan beri para hesabı yapmak istemedim. hesaplarımı örtüştüremediğim gecelerde para yüzünden uyuyamamayı istemedim. ben kendime biraz daha değer vermek isterdim. biraz daha çocuk olmak.

kimse beni büyümeye itmedi. veya ben fark edemedim. ama ben hiç çocuk olmuş gibi hissedemiyorum. bütün sorumluluklarım ve bilinçli olmam, bu bilincimin yarın bana ciddiyetsiz gelecek olması beni öldürüyor.

izmarit. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin