bıktım ben bu ülkede yaşamaktan amınakoyim.
islam nefret dini değildir. "müslüman" olmanız diğer din ve inanç mensuplarından nefret etmenizi gerektirmez. "müslüman" olmanız erkeğe tapmanızı gerektirmez. "müslüman" olmanız pedofili olmanızı gerektirmez. "müslüman" olmanız homofobik olmanızı gerektirmez. bunların hiçbiri islamiyetle bağlantılı değildir. bunlardan herhangi biri olmanızın tek sebebi katıksız gerizekalı olmanızdır. duyduklarınızla hareket etmenizdir. kapalı görüşlü olmanızdır. şuan sizinle hala ciddiyetle konuşabilmem, sizin de duygularınızı katmadan düşünebileceğinizin kanıtıdır. size dayatılan veya sizin inandığınız düşünceleri bi kenara bırakın ve temiz bi beyinle düşünün. hakaret etmeyeceğim. azarlamayacağım. kendi fikrimi dayatmayacağım. sonuçta benim gibi düşünmenizin garantisini vermeyeceğim. siz de hür, düşünebilen varlıklarsınız. duygularınızı katmadan tekrar gözden geçirin.
birinin durduk yere islamı kötülemesi seni nasıl sinirlendiriyorsa diğerlerini de öyle rahatsız ediyor. çoğunluğun hristiyan olduğu bir yerde senin haklarının yenmesi seni nasıl gücendirirse onları da burada öyle gücendirir. biliyorum islam bizim için doğru ama o aynı fikirde değil ve sen bunun için onu suçlayamazsın.
kadın erkeğin, erkek kadının hakkını yiyemez. senin pantolonunun içinde olan şeyin hayatını bu denli etkilemesi saçma değil mi. erkekleri suçsuz yere cezalandırmak da kadınları suçları yokken öldürmek de kötüdür ve kıyaslanmamalıdır. ikisinin de durması gerekir. önem sırasına koymadan.
henüz düzgün düşünemeyen, her geçen gün farklı fikirler ve karakter özellikleri edinen çocuklar nüfusunuzu devam ettirmek zorunda değildir. fikirlerine saygı gösterilmelidir, fakat evlilik, boşanma, çocuk doğurma gibi yükler kaldıracak olgunlukta değillerdir. ne kadar olgun olursa olsun en az 20 yaşına kadar bi insan bunları kolay kolay kaldıramaz. yasal olarak çocuk sayılan birini evlendirme merakınız gerçekten tehlikeli hasarlar bırakabilir. dünya nüfusu, 15 yaşındaki çocukları evlendirmenizi gerektirmeyecek kadar yeterli.
tıpkı inançlarda olduğu gibi, başkasının yaşamı sizi ilgilendirmez. kimin kimi sevdiği gerçekten zarar vermez. eşcinsel biri çocuk edinmek isterse evlatlık alabilir. böylece nüfus konusunda korkmanız gerekmez. eşcinsel insanlar size zarar vermez. veriyorsa bunun sebebi kendi cinsinden etkilenmesi değildir. herkesin iradesivardır ve herkes bunu komtrol etmekle sorumludur. eşcinsel ya da heteroseksüel olsun fark etmez.
fikirlerini etkilemeye çalışmıyorum. çünkü bunu istesem de yapamam. senin neden eşcinselleri sevmediğini neden kadın ve erkek arasında adalet olmadığını düşündüğünü anlayabiliyorum. katılmıyorum, ama anlıyorum. rica ediyorum katıl ya da katılma, karşı tarafın ne demek istediğini anla. çünkü ben bu ülkede yaşamaktan çok bıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
izmarit.
Randomkurgu değildir. hiçbir edebi nitelik taşımaz. tamamen bana ait, bölüm içi farklı ruh halleri içerir. anonim olarak kullandığım kişisel bir günlüktür. günlük başında "¬" olan ve olmayan bölümler şeklinde iki farklı üslupla yazılmıştır. "¬" olmayan bö...