what is shifting

0 0 0
                                    

ben uzman biri değilim.

burası benim günlüğüm ve istediğimi yazarım farkındalığından sonra son zamanlarda beni hayatta kalmaya bağlayan şeyi açıklamaya karar verdim. şimdi:

shifting nedir? shifting son zamanlarda tiktokta popüler olan ve bu popülerlik sebebiyle 14 yaşındaki ergen bir çoğunluğun favori kitap karakterleriyle sevişme çabasıyla tanınmış, ufuk açıcı bir şeydir. basitçe, bilincini farklı bir gerçekliğe/evrene göndermeye shifting denir. türkçe karşılığı değiştirmek olan shifting bilincinin yer (beden) değiştirmesini ifade eder. reality shifting olarak da adlandırılır.

peki shifting nasıl mümkün: insan evrenin tamamıyla birlikte enerjiden oluşur. ve bilinç, bedene bağlı bir şey değildir. bu sayısız çoklukta gerçeklikler birbirine enerjiyle bağlıdır, ve sen diğer gerçekliklerdeki senlerle bu enerjin yani bilincin aracılığıyla yer değiştirirsin. önemli olan gittiğin evrende çoktan yaşayan bir "sen"in olması.

shifting rüya gibi birşey midir? hayır tıpkı şuan bunu okurken hissettiğin gibi gerçektir. etrafın sana tanıdık gelmeyebilir, ama o evren sen oraya gitmeden önce vardı ve sen oradan ayrıldığında da olmaya devam edecek.

shifting uydurma mı? öyle olduğuna inanırsan. shifting kuantum fiziğinin çoklu evrenler teorisine dayanır. ve tiktokta en çok kullanılan cia tarafından yayımlanmış bilincin enerjisel olduğu ve gerçekliğin ötesine uzanabileceğini gösteren belgeler de bunu kanıtlar. diğer yandan shifting senin her karar verdiğinde yaptığın bir şeydir. yanlışlıkla (uyku sırasında) farklı bir gerçekliğe geçen insanlar beklendiğinden daha fazladır.

hadi başka bir gerçekliğe gittin buradaki sana ne olur: buradaki sen diğer insanlar hiçbir fark hissetmeyecek gibi hayatına devam eder. buna klon denir. bilincinin kopyası sen yokken vücudunu yönetmeye, tıpkı sen gibi davranmaya devam eder.

gitiğin gerçeklikte süper güçlerin olabilir, en sevdiğin kurgusal karakterlerin veya hayranı olduğun ünlülerinle beraber geçirdiğin hayatlara gidebilirsin. evet bu tiktok shifterlarının asıl amacı olan harry potter'dan dracoyla sevişmeyi mümkün kılar. fakat bu sonsuz ihtimal ve akıl almaz bir bakış açısı demektir.

hep istediğin hayatı, zenginliği, huzuru, ünü, başarıyı, huzuru yaşayan senler paralel evrenlerde var. sen onlardan haberdar değilken onlar da senden habersiz hayatlarını yaşamaya devam ediyor. bilincini o gerçekliklerdeki bedene koymak, tahmin ettiğinden daha yakın.

izmarit. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin