19. Časť

4.8K 374 10
                                    

Dnes sme obchádzali tri nehody, odpojili nás z diaľnice... Štyri hodiny sme išli domov do Bratislavy, čo inokedy chodievame hodinu... Mám presedený zadok a som hladnááá :D ale to je hádam jedno... Takže, prinášam novú časť, užite si ju :)
___________
______________

Odtiahla som sa od neho a spamätávala som sa z tejto scény.
Prudko som žmurkala a uvidela som mierny úsmev na jeho tvári.

"Mali by sme ísť. Dylan čaká." prelomila som to ticho, ktoré vôbec nebolo nepríjemné a zobrala som ho za ruku.

Preplietol si so mnou prsty a spolu sme vyšli zo školy.

Dylan stál v strede parkoviska a videla som, že je nervózny.

Nastúpila som si do zadu, a miesto spolujazdca som prenechala Lucasovi.

S Dylanom si podali ruky a na Lucasovi už nebol ani jediný náznak po plači.
Posunula som sa do stredu a počkala som kým Dylan vyštartuje.

Boli sme asi 5 minút od nášho domu, keď som sa konečne odhodlala prehovoriť.

"Čo sa stalo Dylan? Ukľudni sa lebo havarujeme." Povedala som posmešne, za čo som dostala jeden pohoršený pohľad od môjho milovaného brata.

"Naša sestra nie je v poriadku! Úplne ma vytočila. Prišiel som domov celý šťastný, že si pôjdem ľahnúť a našiel som ju v mojej posteli. Vyzerala, že spí, tak som to neriešil. Ľahol som si k nej, že pôjdem spať, ale keď som sa chystal zavrieť oči, obmotala okolo mňa ruky, aj nohy a do ucha mi začala šepkať ako po mne túži. To dievča sa zbláznilo! Má len trinásť, nemala by vedieť čo je sex a nie ešte obťažovať svojho vlastného brata!" rozhadzoval všade možne rukami, a dokonca aj zabudol, že šoféruje.
Po chvíli si to asi uvedomil, lebo silno stlačil volant až mu obeleli hánky.

"Kľud Dylan. Predsa vieš aká je Molly."

"Práveže viem. Ale toto som nečakal. Potom, čo som vystrelil z postele ako šialený som jej povedal či je v poriadku. A viete čo ona nato?!" s Lucasom sme pokrútili hlavami a on pokračoval vo svojom monológu.

"Vraj nie je v poriadku. Povedala citujem: som nadržaná. Kristus, boha, daj mi silu aby som tú malú nezaškrtil."

"Kľud bro. Možno si z teba len uťahovala." zapojil sa do toho Lucas a Dylan si odfrkol.

"Jasné, uťahovala. Mal si ju vidieť. Bola ako lačná zver." Začala som sa smiať a on sa na mňa pohoršene pozrel.

"Ty sa mi smeješ?!"

"Pozri Dylan. Sám vieš, že si sexy, tak sa jej nečuduj. Dostala na teba chuť tak..." začala som sa smiať ešte viac na svojich vlastných slovách a on začal rozčúlene trieskať do volantu.

Po chvílu ako by si niečo uvedomil sa ukľudnil a na malú sekundu sa na mňa pozrel.

"Povedala si, že som sexy?" povedal s viditeľným úškrnom na tvári a ja som sa chcela za tú vetu prefackať.
Lucas sa na mňa pozrel, a vyzeralo, že ho to zaujalo.

"Nemyslela som to tak. Preboha Dylan, som tvoja sestra a nie som ako Moll." pretočila som očami a Lucasa som pobozkala na líce.

"A aj tak. Mám tuto Lucasa, načo by si mi bol ty?" Lucas sa usmial, a ja som konečne po tak dlhom čase videla jeho zlaté jamky.
Dylan sa zasmial a ja som sa škerila tiež.

"No neviem sestrička. A inak, ste spolu zlatí." zatiahol zasnívane a ja som ho udrela do ramena.

"Au. To bolo za čo?"

"Ani sama neviem." zasmiala som sa.

"Si zlá." Dylan odul spodnú peru a ja som sa rozosmiala ešte viac.

•Irish Girl• COMPLETED ✔️Where stories live. Discover now