20. Časť

5K 371 1
                                    

Po prvé: Lucas nie je násilník, len je veľmi ochranársky.. :D... Po druhé: prepáčte za tú Molly, ale nemám ju rada -.- lezie mi na nervy už. Čo sa týka Vick a Lucasa nie je čo dodať, oboch milujem <3 takže ak je tam niečo čo sa vám nepozdáva tak ma ospravedlňte. A gramatiku odpustite prosím :D v tom nie som stopercentná a uvedomujem si to :P 2077 slov ( bez autorskej poznámky) :O čoo?! Najdlhšia časť akú som kedy napísala. Je to málo, ale na moje pomery je to naozaj veľa, keďže píšem okolo tých 1200 slov :)
Prinášam vám Lucasov pohľad.. Konečneeee :D
A dnes mám narodeniny, takže je možno aj preto špeciálne dlhá :D ( písala som ju pred týždňom :DD).. Učiteľka mi Sweet 15 okorenila 3 z angličtiny a 5 z ruštiny -.-

Príjemné čítanie :))
_______
_____________

Lucas:

Hneď ako som zavrel dvere som sa zhlboka nadýchol.
Pozrel som sa na seba do zrkadla a do široka som sa usmial.
To, aké šťastie ma stretlo za pár dní je na neuverenie.

A to šťastie sa volá Blue.

Za pár dní sa mi dostala pod kožu. Mal som ju plnú hlavu, každá jedna myšlienka patrila jej. Prvá a dokonca aj posledná.
Tá jej dokonalosť, na ktorú by som dokázal pozerať 24 hodín denne. Krásne ryšavé vlasy, ktoré sú na nej dokonalé, ešte krajšie veľké oči zvláštnej farby, čo ju robí výnimočnou.
To dievča je nádherné a neuvedomuje si to.

Milujem na nej každý detail, každý hrbolček na jej dokonalej tvári.
Keď sa usmeje, musím sa usmiať aj ja.
Jej pery, bozkávajúc tie moje mi pripomínajú ako veľmi ju milujem. Má ich krásne ružové a jemné, všetko je na nej dokonalé.

Keď som ju spoznal vedel som, že musí byť moja. Chodil som síce s Jennifer, ale to bol len úlet, niečo úplne iné. Až keď som spoznal Blue som zistil, čo je naozajstná láska. Vždy, keď som ju stretol som mal krajší deň, bol som veselý a spočiatku som nechápal prečo. Neskôr mi to začalo dochádzať. To, ako sa ku mne správala, aká bola zlatá a milá, mi pobláznilo hlavu.

Zamiloval som sa do nej, tak ako ešte nikdy do nikoho, a vtedy som vedel, že sa s Jenn musím rozísť. Najprv na mňa nakričala, ako si dovolujem jej to urobiť, ale zmierila sa s tým. Odchádzal som od nej s dobrým pocitom, s voľnou cestou.

Ale bol tu jeden problém.

Blue.

Neveril som, že by ku mne mohla prechovávať nejaké city. Poznali sme sa len krátko, takže som o tom pochyboval. A keď som ju prvýkrát pobozkal u mňa doma, zahmlela sa mi mysel a vnímal som len jej pery. Dožadoval som sa niečoho viac, ale ona to ukončila.
Vtedy som úplne prestal dúfať, hovoril som si: nechce ma.

Bol som zúfalý.

Navonok som sa tváril normálne, usmieval som sa na ňu a bol som milý, ale vnútri to vo mne vrelo.

Striedalo sa vo mne viac pocitov.

Sklamanie.

Bolesť.

Prehra.

Cítil som, že som prehral, zlyhal som, lebo som vedel, že nemám šancu. Ale to, čo sa stalo vtedy v jej kuchyni som nečakal. Potreboval som vedieť, či ku mne niečo cíti, či je naozaj všetko stratené.
Keď vyslovila tie slová, myslel som, že sa zbláznim.
Ľúbil som a aj ľúbim to dievča, a zistenie, že ona to cíti rovnako mi roztriaslo kolená. Ten deň sa zapísal do jedného z mojích najkrajších dní v živote.

Získal som dievča, ktoré som miloval, ktoré som potreboval.

Potreboval som ju, a aj potrebujem.

•Irish Girl• COMPLETED ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora