。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
❝ 𝗖𝗮𝗻 𝘆𝗼𝘂 𝗹𝗲𝘁 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗮𝗯𝘆 𝗯𝗲 𝗺𝘆 𝗴𝗶𝗿𝗹? ❞
。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
POMALU jsem došla ke dveřím, jenž jsem otevřela a následně se ocitla v předsíni. ,,Jsem doma!" Rozkřikla jsem nahlas.
,,V obýváku, zlatíčko!" Ozvalo se nazpět a já polkla.
Se strachem jsem došla do obývacího pokoje a spatřila svého otce, dívajícího se na televizi. Přešla jsem k němu a vtiskla mu pusu na tvář.
,,Tak jak ses měla?" Optal se mile a otočil ke mně hlavu.
,,J-jo, bylo to fajn." Usmála jsem se a pokývala hlavou. ,,Zajdu si dát věci do pokoje a pak se vrátím." Oznámila jsem a vyběhla schody k mému pokoji. Odložila jsem si tašku a podívala se do zrcadla, opřeného o zeď. ,,Bude to fajn.."
Vrátila jsem se za otcem a posadila se vedle něj na pohovku. Čekala jsem, jestli někdo něco řekne a u toho sledovala nesmyslný pořád, který jel v televizi.
,,Co ve škole?" Pousmál se a já nad touto otázkou ztuhla.
Mám mu to říct nebo ještě počkat? Přemýšlela jsem a snažila se najít nějakou odpověď.
,,Zlatíčko?" Oslovil mě po chvíli, když jsem nic neříkala a aniž bych si to uvědomila, do očí se mi začaly hnát slzy. ,,Stalo se snad něco?" Vtáhl si mě do objetí a já začala vzlykat.
Co to se mnou je?! Křičela jsem na sebe v duchu, ale nahlas jsem nedokázala nic říct.
,,Notak, Sophi. Copak se stalo?" Utěšoval mě sladkými slovy a hladil po vlasech.
,,Ne-vím, j-jak t-to ří-í-ct." Vykoktala jsem a zabořila obličej do jeho ramene.
,,Hlavně klid, miláčku...všechno bude fajn. Jen mi musíš říct, co se stalo." Vydechl a vtiskl mi pusu do vlasů.
,,S-slib-buješ, ž-že se n-nebudeš zlo-b-bit?" Odtáhla jsem se se strachem v očích.
,,Jistě, že nebudu...na tebe se zlobit nejde." Pousmál se a já se tedy zhluboka nadechla.
,,M-Milese a mě.." Začala jsem a v jeho obličeji se zjevilo zděšení. ,,..v-vyloučili n-nás." Dořekla jsem větu po odmlce a čekala na jeho reakci.
,,Cože vás?" Vykulil oči a odtáhl se ode mě.
,,N-no.." Špitla jsem a sklonila hlavu.
,,J-jak? Proč?" Ptal se nechápavě.
,,No víš...Miles-"
,,Co udělal?" Přerušil mě s vražedným pohledem a já polkla.
,,On, no...našla jsem ho, jak na záchodech škrtí našeho spolužáka, protože mu spálil všechny fotky od jeho otce a pak tam přišel nějaký učitel a-"
,,Takže tě vyloučili kvůli němu?" Nadzvedl obočí a zamračil se.
,,Ne ne ne, nedávej mu to za vinu, nemůže za to." Přemlouvala jsem ho a on se postavil.
ČTEŠ
𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐂𝐄, 𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖿𝖺𝗂𝗋𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽
Fanfiction❝ 𝗟𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗴𝘂𝗶𝗱𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗻𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗵𝘂𝗿𝘁𝘀 𝘆𝗼𝘂 ❞ 𝐈𝐍 𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖾𝗇𝖺𝗀𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗂𝗌 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗌 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗒 𝖻𝖾𝗌�...