。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
❝ 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝗵𝗼𝘄 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝘀𝗼𝗹𝗼, 𝘀𝗼 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗼, 𝗼𝗵, 𝗻𝗼, 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝘁𝗮𝘆 ❞
。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
MATKA si během dne nanosila nějaké své věci do domu a zároveň začala balit to, co tu zůstalo po tátovi. Docela ochotně jsem jí pomohla a dozvěděla se od ní, že se dost věcí změnilo..
Prý si našla přítele, jenže ten nemohl dojet, ale možná se někdy staví, aby nám pomohl se stěhováním. Našla si práci, jako zdravotní sestra a on je doktor, z čehož jsem vydedukovala, že se potkali v práci. Dokonce už spolu bydlí, takže ho budu muset vídat každý den, fajn..
,,Dneska se mnou nepočítej...půjdu totiž k Milesovi." Přišla jsem za ní do kuchyně, když chystala oběd. ,,Jeho sestra je nemocná a nabídla jsem se, že mu pomůžu se o ni postarat." Objasnila jsem důvod, když se na mě tázavě otočila.
,,Oh, dobře...stejně jsem chtěla jít nakoupit, dovybalit si věci a podobně." Pousmála se a začala krájet mrkev.
,,Jasně." Kývla jsem a udělala krok dozadu. ,,Tak...my už půjdeme a bereme s sebou i Oreo. Měj se." Mávla jsem na ni a běžela za svým princem.
,,Můžeme?" Optal se s milým úsměvem a já přikývla. Chytil mě za ruku, popadl tašku s mými i jeho věcmi a vydali jsme se k autu.
Konečně se vrátil pan Clark, takže nás nemusela vyzvednout Kate. Slušně jsem pozdravila a nasedla dovnitř.
Dojeli jsme až k panství a hned jak jsme vstoupili dovnitř, mě objala nemocná Flora. ,,Sophiii." Vypískla radostně a pokusila se o úsměv. Měla celý červený nos a kruhy pod očima.
,,Proč neležíš?" Miles ji probodl ustaraným pohledem a ona se na něj omluvně otočila.
,,Šup, běž si lehnout. Za chvíli přijdeme, jen si odložíme věci." Pobídla jsem ji a pousmála se.
,,Tak jo." Špitla a běžela do svého pokoje.
My se vydali do toho od kudrnáče. Tam jsme si dali tašky a následně šli do kuchyně, kde jsem nachystala velký hrnek čaje. Na sporáku byla už uvařená i slepičí polévka, kterou Miles nalil do misky.
Obojí jsme to zanesli malé brunetce, jenž poslušně ležela ve své obrovské posteli. Jakmile nás spatřila, s malým úsměvem se posadila a čekala, až jí předám hrnek, ze kterého se hned napila.
,,Nedala jsem tam moc cukru?" Optala jsem se a ona se na mě podívala.
,,Akorát." Pousmála se a já přikývla. ,,Tvůj táta pořád není doma?" Posmutněle se na mě podívala a já se zadrhla.
,,N-no víš...o-on.." Nedokázala jsem to říct a do očí se mi hnaly slzičky.
,,Sophi?" Oslovila mě a položila ruku na mou paži.
,,J-já.." Nebyla jsem schopná jediného slova.
,,Potom ti to řeknu." Ozval se Miles a starostlivě mě pohladil po rameni. ,,V pořádku?" Podíval se na mě a otřel mi oči.
Jen jsem slabě přikývla a nedokázala přestat myslet na to, co jsem se včera dozvěděla od své matky. ,,Už dobrý.." Špitla jsem a opřela si hlavu o kudrnáčovo rameno.
,,A kde je Oreo?" Zeptala se Flora, aby nahodila nové téma.
,,Někde v domě." Odpověděla jsem a konečně přišla na jiné myšlenky.
ČTEŠ
𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐂𝐄, 𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖿𝖺𝗂𝗋𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽
Fanfic❝ 𝗟𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗴𝘂𝗶𝗱𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗻𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗵𝘂𝗿𝘁𝘀 𝘆𝗼𝘂 ❞ 𝐈𝐍 𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖾𝗇𝖺𝗀𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗂𝗌 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗌 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗒 𝖻𝖾𝗌�...