ᴛᴡᴇɴᴛʏ-sᴇᴠᴇɴ

297 24 17
                                    

。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。

❝ 𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗮𝗿𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝗼𝘃𝗲𝗿, 𝘂𝗻𝘁𝗶𝗹 𝘆𝗼𝘂 𝗸𝗶𝘀𝘀𝗲𝗱 𝗺𝘆 𝗹𝗶𝗽𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗮𝘃𝗲𝗱 𝗺𝗲 ❞

。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。

SILNÝ proud řeky mě táhl pryč od mostu. Voda se mi dostávala do úst i nosu a já nemohla pořádně dýchat. Snažila jsem se křičet o pomoc, ale marně..

Najednou jsem narazila do nějakého kamene a udeřila se do hlavy. Ucítila jsem obrovskou bolest. Pomalu jsem to vzdávala a smiřovala se s tím, že mě nikdo nezachrání. Zároveň mi docházel kyslík i veškeré síly.

Přestala jsem machát rukama i nohama a jen se nechala unášet proudem. Víčka se mi začaly zavírat a já ztrácela vědomí. V tu chvíli se mi promítlo před očima vše hezké, co jsem prožila s Milesem.

•••

,,Můžeš si sednou ke mně." Ozval se hlas toho kluka a já se na něj otočila. ,,Sophia, že?" Pousmál se a já přikývla. ,,Jsem Miles. Miles Fairchild." Představil se, načež mi nabídl svou ruku, kterou jsem přijala.

Sedla jsem si na židli vedle něj a sjela si ho pohledem. ,,Díky, že ses přihlásil." Poděkovala jsem se skromným úsměvem.

,,Maličkost pro někoho, jako jsi ty." Úsměv mi oplatil a se zájmem si mě prohlédl.

,,Víš, nemám moc přátel...kvůli-"

,,Kvůli tvým očím?" Doplnil mě a já polkla. ,,Mně se líbí, jsou hezké." Hluboce se do nich podíval a já se začervenala.

•••

,,Páni...to bylo- to bylo úžasný." Žasl, když jsem dohrála a nevěřícně kroutil hlavou.

,,Děkuju.." Skromně jsem se usmála a on mi za ucho zastrčil neposedný pramínek mých vlasů. Hluboce jsme se zadívali do očí toho druhého a po milimetrech se k sobě přibližovali.

Ten moment byl tak kouzelný. Ani jeden jsme si neuvědomovali, co děláme, ale přesto jsme pokračovali

Když už jsme se téměř dotýkali nosy a zavírali oční víčka, do pokoje vletěla Flora a my se od sebe odtáhli.

•••

Vešla jsem zpět do pokoje a tím upoutala Milesovu pozornost. ,,Nebude ti v tom zima?" Uchechtl se a sjel si mě zvláštním pohledem.

,,Noo, je to možné." Nervózně jsem si upravila triko a jen stála na místě.

𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐂𝐄, 𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖿𝖺𝗂𝗋𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat