。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
❝ 𝗔𝗻𝘆 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗲𝘀𝗲𝗿𝘃𝗲𝘀 𝗮 𝗴𝗲𝗻𝘁𝗹𝗲𝗺𝗮𝗻 ❞
。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
CELÉ dva dny jsem téměř probrečela. Litovala jsem toho, že jsme se takhle pohádali.. Ani ven jsem nechodila. Prostě jsem jen buď seděla u televize, poslouchala hudbu a hlavně pořádně nejedla...neměla jsem chuť k jídlu.
Sešla jsem schody a vydala se do kuchyně. Bylo něco kolem dvou odpoledne, tak jsem si vzala aspoň jablko a šla si sednout na gauč. Pustila jsem si televizi, ve které zrovna jel nějaký romantický film. Nechtělo se mi hledat nic jiného a proto jsem už nepřepínala na jiný program.
Po půlhodině se mi začaly zavírat oči, až jsem nakonec usnula úplně.
Ocitla jsem se v tmavém pokoji, jenž jsem hned poznala.. Na matraci seděl Miles a koukal do země.
Když už jsem ho chtěla oslovit, přímo před ním se objevila mužská postava. ,,Copak, Milesi?"
,,Chybí mi.." Potáhl posmutněle a zvedl hlavu.
,,Ona ti za to nestojí...proč to s ní neskončíš?" Quint si dřepl a zvedl jeho hlavu tak, aby se dívali jeden druhému přímo do očí.
,,Protože ji miluju." Odpověděl kudrnáč a já se pousmála.
,,To není láska, můj milý...ve vašem věku nemůžete vědět, co slovo 'láska' znamená." Přemlouval ho.
,,Jak si tím můžeš být tak jistý?" Zeptal se nechápavě a odstrčil jeho ruku.
,,Protože to, co spolu máte, není láska." Kroutil hlavou a škodolibě se usmál.
,,Co-"
,,Jen si to přiznej...byl si s ní, jen aby ses s ní vyspal a hned jsi ji opustil." Poukázal rukou do neznámého směru a postavil se.
,,To není pravda." Taky se postavil a napřímil se.
,,Vážně? Tak proč jsi ji tam nechal?" Nadzvedl obočí.
,,To díky tobě...ty jsi mě donutil se takhle chovat!" Ukázal prstem na Quintovu hruď a zamračil se.
,,Nezvyšuj na mě hlas!" Strčil do chlapce a ten spadl na matraci.
,,Tak mě přestaň ovládat!" Namítl se slzami v očích.
,,Ty brečíš?" Zasmál se a sklonil se ke kudrnáči. ,,Jak hluboko jsi klesl..?"
,,Vypadni z mé hlavy." Přikázal klidně a po tváři mu stekla slza.
,,Já jsem teď součástí tebe." Ušklíbl se a opět se narovnal.
,,Vypadni z mé hlavy!" Zakřičel a zavřel oči. ,,Vypadni z mé hlavy!" Opakoval, až muž konečně zmizel. Celý unavený si lehl a začal brečet.
Chtěla jsem si sednout k němu, ale najednou do pokoje vletěla Kate. ,,Milesi? Je vše v pořádku? Proč jsi-" Všimla si, že brečí.
,,Jděte pryč!" Hodil na ni zlostný pohled, přičemž se podíval skrze mě. Jakmile žena zavřela dveře pokoje, on se posadil a upřeně se díval mým směrem. ,,Sophi?"
ČTEŠ
𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐂𝐄, 𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖿𝖺𝗂𝗋𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽
Fanfic❝ 𝗟𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗴𝘂𝗶𝗱𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗻𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗵𝘂𝗿𝘁𝘀 𝘆𝗼𝘂 ❞ 𝐈𝐍 𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖾𝗇𝖺𝗀𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗂𝗌 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗌 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗒 𝖻𝖾𝗌�...