ᴛʜɪʀᴛʏ-ᴛʜʀᴇᴇ

287 18 7
                                    

。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。

❝ 𝗧𝗵𝗲 𝗯𝗶𝗿𝗱 𝘀𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗮 𝘀𝗼𝗻𝗴, 𝗶𝘁'𝘀 𝗮𝗹𝗹 𝗳𝗼𝗿 𝘆𝗼𝘂, 𝗼𝘂𝘁𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗶𝘁'𝘀 𝘄𝗮𝗿𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗸𝗶𝗲𝘀 𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗹𝗹 𝗯𝗹𝘂𝗲 ❞

。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。

JEŠTĚ ten týden jsem se opět objevila na panství Fairchildů, jelikož má milovaná maminka si potřebovala něco zařídit. O tom tetování ještě neví a zatím jí to říkat ani nehodlám.

,,FLOROO!" Vyjekla jsem, když mi jmenovaná dívka opět vzala moji knížku, kterou jsem se snažila si číst.

Brunetka jen se smíchem běžela pryč ode mě, načež já se rozběhla přímo za ní. Takhle už snad potřetí.. Během pár vteřin se ale zastavila, jelikož se jí do cesty dostal Miles, s rukama v kapsách.

,,Kampak?" Usmál se a pokaždé, když ho chtěla obejít, kudrnáč udělal krok stejným směrem jako ona.

,,Pozor! Chytí mě!" Vyhrkla a snažil se kolem něj proklouznout.

,,Mám tě!" Vzala jsem ji do náruče a zasmála se.

,,Neee!" Posmutněla a sklopila pohled.

,,Tu knížku." Miles nastavil ruku a ona mu naštvaně podala knihu.

,,Ani jeden se mi nevěnujete." Posmutněla a já ji opět položila na zem.

,,Vždyť jsme si s tebou hráli celé dopoledne." Namítla jsem s nechápavým výrazem.

,,Jenže to jsme se učili a to se nepočítá." Protestovala a zkřížila ruce na prsou. ,,Nevím jak se zabavit."

Povzdechla jsem si a zamyslela se. ,,Mi? Kolik je venku stupňů?" Zvedla jsem hlavu k chlapci. Byla půlka dubna pryč, takže snad mohlo být docela teplo.

,,Dvacet osm." Ozvalo se za námi a my se okamžitě otočili. Stála tam blonďatá žena s nechápavým úsměvem. ,,K čemu to potřebuješ vědět?" Optala se.

Já to však ignorovala a otočila se k Floře. ,,Chceš si zaplavat?" Usmála jsem se a jí se objevily jiskřičky v očích.

,,Anoo!" Začala tleskat a hopkat na místě.

,,Tak si běž pro plavky." Mrkla jsem na ni a ona hned odběhla.

,,To hodláte jít do bazénu?" Opět se ozvala Kate s nechápavým tónem hlasu.

,,Přesně tak." Věnovala jsem jí provokativní úsměv. ,,Chcete snad taky?" Nadzvedla jsem obočí.

,,Budu jen dohlížet." Hlesla a odešla, na což jsem se jen ušklíbla.

,,Ty si pro plavky nejdeš?" Otočila jsem se na Milese a usmála se.

,,To jako já taky?" Uchechtl se a chytil mě za ruku.

,,Jistě." Obmotala jsem ruce kolem jeho těla. ,,Ale až po tom, co mi dáš pusu." Našpulila jsem rty, na kterých přistály ty jeho. ,,Dáme si sraz u bazénu, jo?"

,,Dobře." Pousmál se a šel směrem do svého pokoje.

Já se vydala k venkovnímu bazénu, kde už čekala malá brunetka, společně s Kate. Protočila jsem oči a posadila se na okraj bazénu. Flora už se čachtala ve vodě, v níž jsem měla ponořené jen nohy.

Po chvíli přiběhl i Miles, který ihned skočil dovnitř a voda se rozprskla úplně všude. Já s Florou jsme se zasmály.

,,Milesi!" Okřikla ho blondýna s nepříjemným výrazem.

𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐂𝐄, 𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖿𝖺𝗂𝗋𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat