ᴘʀᴏʟᴏɢᴜᴇ

1K 30 15
                                    

。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。

❝ 𝗟𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗴𝘂𝗶𝗱𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗻𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗵𝘂𝗿𝘁𝘀 𝘆𝗼𝘂 ❞

。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。

,,Stěhování?! A z jakého důvodu?!" Křičela tmavovlasá žena na svého manžela, jenž právě navrhl, aby se celá jeho rodina přestěhovala do Braye, což je město v hrabství Wicklow.

,,Nabídli mi tam fakt dobře placenou práci." Odpověděl svým klidným hlasem, přičemž vypadal, jako by mu bylo úplně jedno, že je uprostřed hádky, což ženu vyprovokovalo ještě více.

,,A tady ti snad dobře neplatí?" Zeptala se nechápavě a ukázala rukou do neznámého směru.

,,To sice ano, ale snad chápeš, že ta nabídka se nedá odmítnout." Namítl muž s rezavými vlasy a promnul si ruce.

,,Klidně si jeď...ale beze mě, já zůstávám tady." Prohlásila své závěrečné rozhodnutí a nasadila kamenný výraz.

,,A co Sophia?" Otočil se směrem ke své patnáctileté dceři, která celou hádku sledovala. Při pohledu na ni se smutně pousmál. Byla nádherná...ale ne každému tak připadala, když si ji prohlédli pořádně..

Její přírodně světlé vlasy neměly nic společného s geny nikoho z rodiny, což nedokázal vysvětlit jediný člověk. Stejně tak její oči...jedno světle modré, druhé oříškové. Většina lidí se jí vyhýbá, protože jim nahání strach a nechtějí s ní mít nic společného. Jenže ona by neublížila ani mouše.

Díky svému daru nemá žádné přátele. Doslova ani jednoho. Jediní, kdo ji podporuje, jsou její rodiče. Tedy...spíš jen otec. Matka se za ni stydí a na veřejnosti dělá, že ji nezná.

,,Tak ať se rozhodne sama!" Navrhla žena a obě dospělé osoby se obrátili k jejich dceři. ,,Chceš tady zůstat se mnou, nebo pojedeš s otcem někam do háje, kde stejně beztak dlouho nevydržíte?" Zeptala se jí s nadzvednutým obočím a Sophii se zaleskly oči od slz.

,,To nemusí být pravda." Namítl otec a vydechl. ,,Nemusíš spěchat, klidně si to promysli...odjíždět mám až ve středu. Stačí, když mi dáš vědět zí-"

,,Pojedu s tebou, tati." Přerušila ho s rozhodnutím ve svém líbezném hlase a zaťala pěst.

Matce zůstala brada dole...nevěřila, že ji její vlastní dcera takto zradí, ale ona pro to měla dobrý důvod.

Naopak otci poskakoval na tváři letmý úsměv. Okamžitě přišel dívku objat. ,,Děkuju, zlatíčko." Pošeptal jí do vlasů a ona se pousmála, ale neodpověděla.

,,V tom případě se těším, až zmizíte z tohodle domu." Prohlásila žena a snažila se zahnat slzy.

Tohle skončilo úplně jinak, než každý v této místnosti předpokládal..

Hi guys! Ano, nový příběh je tady! 🧚 Nemám ho ještě celý domyšlený, takže netuším, jak s touto knížkou budu pokračovat 🤓🤡 Hlavně jsem našla jen dva české příběhy na The Turning s úplně jiným kontextem takže chci změnit historii 💫 (je jich sice víc s hashtagem #theturning, ale pravděpodobně s filmem nemají vůbec nic společného)

-Adél 🦋

𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐂𝐄, 𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖿𝖺𝗂𝗋𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat