。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
❝ 𝗨𝘀𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗰𝗸 𝘁𝗼𝗴𝗲𝘁𝗵𝗲𝗿, 𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝘆 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱, 𝗶'𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗼𝗿𝗲𝘃𝗲𝗿 ❞
。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
JEDLI jsme, smáli se, fotili, natáčeli a dávali si lásku. Miles dokonce propašoval flašku slabého vína, takže jsme si i trochu nalili.
Zrovna jsem si do pusy dávala jahodu a zaslechla cvaknutí. ,,Milesiii!" Vypískla jsem a probodla ho pohledem.
,,Chci jen zaznamenat tvoji krásu, to je vše." Pokrčil rameny a usmál se na fotografii.
Kamera byla položená na trávě, avšak já nevěděla, že ji chlapec zapnul, takže natáčí vše.
,,No nádherná. Úplná princezna." Uchechtl se a fotku mi ukázal.
,,Fairchildeee!" Vyjekla jsem a skočila po něm.
,,Copak, princezno?" Zasmál se a převalil mě pod sebe.
,,Nenávidím tě." Odfrkla jsem si a on mi dal ruce za hlavu.
,,Ne, ty mě miluješ." Nahnul se k mému obličeji a zastavil se těsně, když se naše rty skoro dotýkaly, přičemž se mi zrychlil dech a zavřela jsem oči. ,,Doslova mě...zbožňuješ." Zašeptal mi do ucha a mnou projela husí kůže. ,,Nemám pravdu?"
S červenými tvářemi jsem se na něj podívala a sjela pohledem k jeho rtům, na které jsem následně přitiskla ty své. Chytila jsem jeho ruku a položila jí na můj pas, jakmile jsme se od sebe odtáhli.
,,To beru jako ano." Usmál se a zase spojil naše rty.
,,Mhm...zbožňuju tě." Lehce jsem ho kousla do spodního rtu a přitáhla si ho blíž na krk. ,,Strašně moc." Zahleděla jsem se do jeho čokoládových očí.
Ucítila jsem jeho ruku, jak pomalu sjíždí od mého pasu dolů ke stehnu, poté pod sukni a zase nahoru. Prsty zatahal za lem mého spodního prádla a já celá zrudla. Viděla jsem, jak druhou ruku natáhl ke kameře a očividně ji vypnul...neřešila jsem to.
,,Copak?" Nadzvedl obočí a prohlédl si můj obličej.
,,N-nic.." Zhluboka jsem se nadechla a na chvíli zatajila dech, přičemž on mezitím ten kus oblečení ze mě sundal. ,,Jseš si jistý, že tu jsme sami a nikdo nepřijde?" Trochu jsem zpanikařila.
,,Kdo by sem chodil? Jsme tu jen ty...a já.." Špitl a vtiskl mi pusu na krk.
Rozepla jsem knoflíky jeho bílé košile a u toho se červenala. Během toho jsem cítila vlhko mezi nohama a díky tomu mi bylo i trapně..
,,Jsi nějaká nervózní, princezno." Kudrnáč se uchechtl a já ztuhnula. Ty knoflíky mi daly zabrat.. ,,Nemusíš se s tím tak štvát." Rychle si rozepl těch pár posledních a košili si sundal.
Nic jsem neříkala...připadalo mi to, jako bychom se svlékali před tím druhým poprvé. Vzala jsem ho za ruce a netušila, co a proč to dělám.
,,Copak?" Pousmál se a podíval se na mě.
,,Ch-chci...a-aby ses mě dotýkal a...dělal si se mnou co chceš.. Jsem tvoje." Zalapala jsem po dechu a jeho ruce položila na mé tělo...přímo na hrudník. Co to se mnou je?!
Jen se začervenal. ,,Takhle tě neznám.. Ale líbí se mi to." Usmál se a vyhrnul sukní mých šatů, ale na okamžik zastavil. ,,Je všechno v pořád-"
ČTEŠ
𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐂𝐄, 𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖿𝖺𝗂𝗋𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽
Fanfiction❝ 𝗟𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗴𝘂𝗶𝗱𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗻𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗵𝘂𝗿𝘁𝘀 𝘆𝗼𝘂 ❞ 𝐈𝐍 𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖾𝗇𝖺𝗀𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗂𝗌 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗌 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗒 𝖻𝖾𝗌�...