。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
❝ 𝗜𝗻 𝗺𝘆 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗶𝗻 𝗺𝘆 𝗵𝗲𝗮𝗱, 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗺𝗲 𝘄𝗵𝘆 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗮𝘀 𝘁𝗼 𝗲𝗻𝗱 ❞
。*✧*。*✧*。*✧*。✧*。
PEVNĚ jsem Milese objímala, když jsme seděli u něj v pokoji. Pořád jsem se z toho snažila vzpamatovat a on taky.
,,Půjdu ti pro led nebo něco, co si můžeš dát na ten krk." Opatrně jsem mu přejela po červeném otisku na jeho kůži.
,,Nikam nechoď." Chytil mě za ruku, když už jsem se chystala vstát. ,,Pusa určitě stačí." Pousmál se a naklonil hlavu na bok.
Povzdechla jsem si a jemně mu na krk vtiskla pusu. ,,Pomohlo?" Ironicky jsem se usmála a on kývl. Protočila jsem očima a uchechtla se.
Přitáhl si mě k sobě a začal mě hladit ve vlasech. ,,Všechno teď bude lepší, slibuju." Šeptl a já zabořila hlavu do jeho ramene.
,,Jenže se každým dnem můžu stěhovat a už tě nikdy neuvidím." Namítla jsem sklesle a jen nad tou myšlenkou mi zaslzely oči.
,,Nikdy je silné slovo...vždyť přece až budeš mít dostatečný věk, můžeš se přistěhovat zpátky a já si tě k sobě rád vezmu." Navrhl a dal mi pusu do vlasů.
,,Vážně?" Odtáhla jsem hlavu a dívala se mu přímo do očí.
,,Mhm." Pousmál se a já ho zase objala, ale tentokrát pevněji. ,,Jinak.." Začal novou větu a já se na něj podívala.
,,Ano?" Nervózně jsem nadzvedla obočí.
,,Nevím, jak to říct ale...mám pocit, jako by...jako by mě něco opustilo.." Snažil se to vysvětlil, ale sám nevěděl jak na to.
,,Myslíš toho gigantického pavouka?" Nechápavě jsem se na něj podívala s menší nadsázkou.
,,Ne ne nee...myslím, že už v sobě nemám něco, co mi bránilo se ovládat.." Pokusil se to lépe popsat, ale já pořád nechápala.
,,Cože? Jak...jak jako?" Zakroutila jsem hlavou a přisunula se blíž.
,,Ten pavouk, o kterém mluvíš...asi- asi to byl Quint.. Ale nejsem si jistý...jen prostě už necítím takový vztek a bolest uvnitř, kterou jsem doteď prožíval.." Sklopil hlavu a semknul rty do úzké linky.
Usmála jsem se a chytila ho za tváře. ,,A to je dobře, ne?"
,,Asi...asi jo." Zvedl pohled a přiložil dlaň na tu mou. Vtiskla jsem mu pusu na rty a on kolem mě obmotal ruce, přičemž položil obličej na mou hruď. ,,Co se přesně stalo? Pamatuju si jen, že jsem šel hledat Oreo a nakonec jsem skončil tam, kde jste mě našly a on mě ovládal.."
,,Byl jsi pryč přes půl hodiny, tak jsme tě šly hledat. Když jsme přišly ke dveřím té místnosti, slyšely jsme zvuky a našli Kate, která tě škrtila na zemi.. Byl jsi v bezvědomí a po nějaké chvíli ti z pusy prostě vylezl ten pavouk a nakonec ses probudil." Převyprávěla jsem zkráceně, mně docela nepříjemnou situaci a vydechla.
,,Bála ses o mě?" Zeptal se a zvedl hlavu ke mně.
,,Cože co?" Svraštila jsem obočí.
,,Jestli ses o mě bála..?" Kousl se do rtu a pousmál se.
Dala jsem mu pohlavek. ,,Ty si z toho ještě děláš srandu?!" Zamračila jsem se. ,,Jistě, že jsem se o tebe bála! Vždyť jsi mohl umřít!"
ČTEŠ
𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐂𝐄, 𝗆𝗂𝗅𝖾𝗌 𝖿𝖺𝗂𝗋𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽
Fanfiction❝ 𝗟𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗴𝘂𝗶𝗱𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗻𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗵𝘂𝗿𝘁𝘀 𝘆𝗼𝘂 ❞ 𝐈𝐍 𝐖𝐇𝐈𝐂𝐇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖾𝗇𝖺𝗀𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗂𝗌 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗌 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗎𝗒 𝖻𝖾𝗌�...