-istek karakter-
Bentō: Bentō, Japon mutfağında yaygın olarak sunulan, tek kişilik servis edilen ya da evde paketlenmiş bir yemektir. Geleneksel bir bentō, pirinç veya erişte, balık veya et, turşu ve pişmiş sebzeleri bir kutuda tutar
-
teneffüs vaktinin geldiğini haber veren zil çaldı, bu da sonunda yiyecek bir şeyler alabileceğin anlamına geliyordu. sıradan kalktın ve kitaplarını çantana koymaya başladın.
bir erkek sesi arkandan adını seslendi, "y/n-chan! y/n-chan!" o kişinin kim olduğunu zaten biliyordun, bu yüzden arkanı dönme zahmetine bile girmedin.
oğlanla konuşma modunda olmadığın için mırıldanarak, "evet?" dedin.
"hadi birlikte takılalım, ders başlamadan önce biraz çörek falan almalıyız!" son kitabı çantana koyarken iç çektin.
yüzünü oğlana doğru çevirdin ve oğlanla, biricik toru oikawa ile yüzleştin, "ben böyle iyiyim, gidip kendi başıma yiyecek bir şeyler alacağım."
oikawa üzgün bir köpek yavrusu gibi somurturken, çantanı çekiştirerek, "nneeee, neden olmasın ki y/n-chan?" diye sordu.
sen bir şey söyleyemeden, birisi geldi ve oikawa'nın boynunun arkasına vurarak onun bilinçsizce yere yığılmasına neden oldu. "eh?"
"seni rahatsız ettiyse özür dilerim, l/n." yukarıya doğru baktın, bu hajime iwaizumi'ydi.
"hayır onun çocuk gibi davranmasına alışkınım! sorun değil!" gülümsemenden dolayı yüzü kızaran çocuğa tatlı tatlı gülümsedin.
oikawa'nın gömleğinin yakasını tutarken boynunu kaşıdı, "uh sorun... y-yok..."
onun yüzü kıpkırmızı olurken, iwaizumi'nın omzunu sıvazladın. "oh, beni soyadımla çağırmana gerek yok arkadaş olduğumuz için bana ilk adımla seslenebilirsin!"
"u-uh... evet! üzgünüm!" sen kıkırdayıp kapıya doğru ilerlerken o başını eğdi.
kapıdan çıkarken gülümseyerek, "sonra görüşürüz, iwa!" diye bağırdın.
aniden oikawa kendine geldi.
"ne oldu? ve y/n-chan nerede?" oikawa başını arkaya doğru döndürdü ve seni aramak için etrafa bakındı.
iwaizumi, oikawa'yı serbest bırakarak yere düşmesine ve ufak bir gürültü çıkarmasına izin verdi. "gitti."
"off! neden bu kadar kabasın! eğer y/n-chan bana kızmış olsaydı, senin yaptığın gibi beni incitmezdi, iwa-chan!" oikawa ayağa kalktı ve somurtarak pantolonunun üzerindeki tozları silkeledi.
"kapa çeneni." sınıftan çıkmadan önce iwaizumi'nin tek söylediği şey buydu.
-
öğle yemeği zili çaldı, öğrenciler arkadaşlarıyla yemek yemek için kapıdan dışarı çıktılar ve sınıfta yemek yemek için sen dahil sadece birkaç öğrenci vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shots
Fanfiction[𝗵𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂! × 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿] ➤ farklı kitaplardan aldığım, hoşuma giden one shot bölümlerini çeviriyorum. ➤ çevirilerim mükemmel olmayabilir. elimden geldiğince anlamın bozulmaması, güzel olması için uğraşıyorum. <3 - ♡ - ✦ başlangıç: 261120 ✦...