<𝟯 | 𝘀𝘂𝗻𝗮 - 𝗻𝗼 𝗲𝗻𝗱

7.4K 332 513
                                    

-istek karakter-

burası çok... kalabalık!!

uhh... bundan nefret ediyorum. kalabalıktan gerçekten nefret ediyorum.

diye düşündün.
erkek kardeşinle Tokyo Stadyumunun yanında buluşmayı planlıyordun. çünkü kardeşin voleybol maçı izlemeyi planlıyordu ve sen de ona katılmaya karar vermiştin.

aniden, birine çarptın ve yere düştün.

"ouch..."

"iyi misin?"

çarptığın kişi kalkman için sana elini uzattı.

kafanı kaldırmayıp, karşındakinin elini tutarak ayağa kalktın.

"teşekkür-"

karşındaki kişinin kim olduğunu görmenle bir anda sözünü kestin.

"su... suna rintarou?"

suna, gözlerini kırpıştırdı çünkü karşısındaki kızın ismini bilmesine şaşırmıştı.

elini hala tuttuğunu fark ettiğin anda, hemen elini geri çektin.

bu onun kalbini kırmıştı.

"ahhh... görüşürüz!!!"

hızla oradan uzaklaştın. suna arkandan gelecekti fakat takım arkadaşlarından birinin ona çabuk olması gerektiğini haykırmasıyla, geri döndü.

maç başladığında, aniden tuvalete gitmek istedin. kardeşin arkandan sadece nereye doğru gittiğine baktı.

lavaboya doğru yürürken, spor salonunun giriş kapısını gördün. ve aniden gözün bankta oturan sakatlanmış kişiye takıldı. o kişinin kim olduğunu tespit etmeye çalışıyordun.

bir anda bankta oturan kişi ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü. bu senin yerinde sıçramana ve lavaboya hızlı adımlarla yürümene sebep oldu.

işini bitirdiğinde, tribünlere doğru gitmeye başladın fakat karşıdan sakatlandığını gördüğün kişi sana doğru geliyordu.

"hey küçük kız. ne kadar tatlısın."

çocuk sana yanaştığında korktun fakat aniden bir çift kolun seni yakınına çektiğini hissettin.

"o benim."

karşındaki çocuk dilini şıklattı ve bozulmuş bir şekilde oradan ayrıldı.

yüzün kızarmıştı, yanaklarının gittikçe ısındığını hissediyordun.

"umm... suna?"

"burada olmana sevindim."

suna'ya dik dik baktın.

kalbinin hızla çarptığını hissettin.

çünkü suna rintarou her şeyden önce senin eski erkek arkadaşındı.

𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin