park boyunca yürüyordunuz, baharın vücudunuza çarptığı esintinin tadını çıkarırken ellerin yakışıklı erkek arkadaşın koutarou bokuto'nun elleri ile iç içe geçmişti.
"hey, y/n?" bokuto aniden yürümeyi bıraktı ve senin de durmana neden oldu.
gülümsedin, "evet? kouta?" ona "kouta" demen muhtemelen "bebeğim" ve "bebek" kelimelerinin yanı sıra ona seslenmeyi en sevdiğin lakaptı.
"ben... uh... sana son derece önemli bir şey söylemeliyim!" sırtını sana doğru çevirirken elini biraz daha sıktı.
"devam et, bebeğim!" sesi ciddiydi, bu yüzden ona "bebek" diyerek ruh halini hafifletmeye karar verdin.
"bir şey var..." diye başladı.
"bir şey mi?" sözlerini kopyaladın fakat sesin daha meraklı ve endişeli bir tondaydı.
"evet ve... tam orada..." büyük bir şeyi, beyaz bir şeyi ve etrafını çevreleyen çocukları işaret etti, ama o gün güneş çok parlak olduğu için o şeyin ne olduğunu gerçekten göremiyordun.
"bu da ne?" daha iyi görebilmek için gözlerini kısmayı denedin fakat bu da yardımcı olmadı.
bokuto gözlerinde pırıltılar, pembe yanaklar ve ağzında biraz salyayla sana döndü, "BU DONDURMA!!!! LÜTFEN BİRAZ ALABİLİR MİYİZ?!"
"eh, bu kadar dramatik olmanın nedeni bu muydu?" serbest elinle koluna hafifçe vurarak kıkırdadın.
"romantik havayı mahvetmek istemedim, bu yüzden dondurma kamyonunu gördüğümde tüm heyecanımı içimde tutmaya çalıştım, ama sonra sıraya giren bir grup çocuk gördüm ve bu çocuklar tüm dondurmayı almadan bir şey söylemem gerektiğini biliyordum. dondurma ve-" yanağına hafifçe vurarak onu kestin.
"tamam tamam! dondurma istiyorsan hadi gidelim!" bunu duyar duymaz bokuto'nun bacakları dondurma kamyonuna doğru uçtu. daha sonra ikiniz de elinizde dondurmalarınızla gülümseyerek yürümeye devam ettiniz.
-
yazar:@/genhoes
bokuto koca bir bebek 🥺🖤
umarım okurken eğlenmişsinizdir!
bölümü beğendiyseniz yorum ve vote atmayı unutmayın!
sağlıklı günler dilerim! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shots
Fanfiction[𝗵𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂! × 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿] ➤ farklı kitaplardan aldığım, hoşuma giden one shot bölümlerini çeviriyorum. ➤ çevirilerim mükemmel olmayabilir. elimden geldiğince anlamın bozulmaması, güzel olması için uğraşıyorum. <3 - ♡ - ✦ başlangıç: 261120 ✦...