y/n: your name • senin ismin anlamına geliyor-
okuldan sonra erkek arkadaşını, tobio kageyama'yı arıyordun. elinde dün gece pişirdiğin kurabiyelerin bulunduğu bebek mavisi bir çanta vardı. bunları hem çok çalışan erkek arkadaşına vermek, hem de pişirme becerilerin hakkında onun fikrini öğrenmek istediğin için yapmıştın.
etrafta dolanıp durdun, "o nerede?" ta ki siyah saçlı pasörü görene kadar.
yüzündeki gülümsemeyle ona doğru koşmaya başladın, "tobio!" kageyama arkasını döndü ve seni görmesiyle yanakları biraz kızardı.
"oh, hey y-y/n!" kekeliyor ve senin tatlığından dolayı oluşan utancını kontrol etmeye çalışıyordu.
elinde tuttuğun çantayı arkana sakladın, "şu an voleybol antrenmanına gidiyorsun değil mi, tobi~?"
kageyama arkandaki çantayı görmezden geldi ve başını biraz yana doğru eğdi, "e-evet, sen burada ne yapıyorsun?"
"sıkı çalışmandan dolayı sana küçük bir ikram vermek istedim!" gülümseyerek arkandaki çantayı öne doğru çıkarıp kageyama'ya uzattın.
kageyama kızararak, "o-oh, teşekkürler..." dedi. çantayı ellerinden aldı ve açtı.
çikolata parçacıklı küçük kurabiyeleri gördüğü anda kageyama daha fazla utanmıştı.
"k-kurabiye?" başını sallayarak onun tatlı kekelemesine güldün.
"antrenman başlamadan önce bir tane yemelisin! sonuçta boş bir mideyle gitmek istemezsin değil mi?" kageyama senin sözlerine cevap vermeden kaptan bir tane kurabiyeyi çıkardı. parçayı yavaşça ağzına götürüp çiğnemeye başladı.
"yaniii, ne düşünüyorsun?" kageyama'nın tepkilerini izledin, şok olmuştu ve aptal gibi sırıtıyordu.
"b-bunlar çok lezzetli, y/n!" kageyama memnun bir ifadeyle kurabiyeyi bitirdi ve kabı tekrar çantanın içine koydu.
"sevdin mi?" kageyama kollarını bedeninin etrafına sardı. onun bu tepkisinden sonra yanaklarının kızardığını hissettin.
sen onun sırtını okşarken o senin boynuna doğru mırıldandı, "b-bayıldım, y/n..."
"beğenmene sevindim!" kageyama geri çekildi ve elini boynuna atarak sordu, "b-bugünkü antrenmanı izlemeye gelmek ister misin?"
gülümsedin, "tabii ki isterim seni aptal bebek!" kageyama ona taktığın bu isimden dolayı daha da utandı.
"b-ben bebek falan değilim..!" kageyama'nın kulaklarından duman çıkıyordu ve bu senin gülümsemeni daha da genişletmişti.
"tamamıyle kıpkırmızı oldun tobi~!" kageyama elini tuttu ve kulaklarına kadar kızarmış bir şekilde seni spor salonuna doğru sürüklemeye başladı.
"s-sadece gel ve beni izle..."
-
yazar: @/genhoes
umarım bölüm hoşunuza gitmiştir!
eğer beğendiyseniz vote ve yorum atmayı unutmayın!
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shots
Fanfiction[𝗵𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂! × 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿] ➤ farklı kitaplardan aldığım, hoşuma giden one shot bölümlerini çeviriyorum. ➤ çevirilerim mükemmel olmayabilir. elimden geldiğince anlamın bozulmaması, güzel olması için uğraşıyorum. <3 - ♡ - ✦ başlangıç: 261120 ✦...