-istek karakter-
-
hinata kageyama'nın telefonunda hoparlördeyken, "öyleyse, bugün y/n-san'ın doğum günü ve sen onun için pasta mı yapmaya çalışıyorsun?" dedi.
kageyama telefonu tezgaha koydu ve üstünde önlüğünü geçirdi.
kısa bir sessizlikten sonra telefonda hinata'nın kahkahası duyuldu, "sana iyi şanslar! HAHAHAHAHA!! sen daha bir tost bile yapamazsın ki HAHAHAHAHA!"
kageyama sinirlenerek telefona doğru bağırdı, "KAPA ÇENENİ HİNATA BOKE!!!"
oğlan nihayet ihtiyaç duyduğu şeyleri alıp tezgaha koydu ve tarifi okumaya başladı.
gerekli her şeye sahip olduğundan emin olmak için kendi kendine birkaç şey mırıldandı. o ve hinata konuşmaya devam etti ve arada hinata ona aptalca şeyler yaptığı için gülse de kageyama pasta yapma çalışmalarını sürdürdü.
sonunda içinde kek olsan tepsiyi fırından çıkardı ve endişeli bir bakış attı. ona kalırsa pastanın şekli pek de doğru görünmüyordu.
"uhh, hinata?"
hinata cevap olarak mırıldandı.
"sanırım ona un.. ya da tereyağı koymamışım..."
"O ZAMAN İÇİNE NE KOYDUN??!!"
"NE BİLEYİM HERHANGİ BİR ŞEY KOYDUM İŞTE! SEN ÇENENİ KAPASANA!!" kageyama çatal çıkarıp kekten küçük bir kısım aldı. parçayı yuttu ve memnuniyetsiz bir surat ifadesi yaptı.
hinata, "daichi-senpai ve diğerlerini sana yardım etmeleri için arıyorum ayrıca ben de geleceğim!" dedi ve telefonu kapattı.
-
aradan fazla zaman geçmeden kageyama kapının çalındığını duydu. kapıyı açtı ve tüm voleybol takımını karşısında buldu.
daichi kıs kıs gülerken, "kız arkadaşın için pasta yapacağını fakat sorun yaşadığını duyduk." dedi.
hinata kalabalıktan atlayarak, "herkesi getirdim!" diye haykırdı.
bu işin sadece bir kaosa dönüşeceğini bildiği için kageyama'nın yüzüne korkmuş bir ifade yayılmıştı.
tsukishima sırıttı, "daha bir kek bile yapamıyorsun."
"KAPA ÇENENİ!"
-
uhm, yani, kageyama haklıydı her şey büyük bir kaosa dönüşmüştü. başta sugawara ve daichi, diğerleri kendi kendine takılırken ona pasta yapmanın temellerini öğretmeye çalışıyorlardı.
tanaka ve nishinoya'nın gürültülü kişiliklerini ortaya çıkarmalarıyla da iş yokuş aşağı gitti. ikili kageyama'nın switch'inde super smash bros oynuyorlardı ve tanaka oyunu kazandı.
aldığı zaferin coşkusuyla bağırırken tişörtünü çıkarıp salladı. noya önce ölü gibi oturdu fakat daha sonra tanaka'yı yerine oturtturup, "kimin daha güçlü olduğunu göstermek için seni gerçek hayatta yeneceğim!" dedi. bunun üzerine ikisi "mücadele etmek" amacıyla yerde yuvarlanmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shots
Fanfiction[𝗵𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂! × 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿] ➤ farklı kitaplardan aldığım, hoşuma giden one shot bölümlerini çeviriyorum. ➤ çevirilerim mükemmel olmayabilir. elimden geldiğince anlamın bozulmaması, güzel olması için uğraşıyorum. <3 - ♡ - ✦ başlangıç: 261120 ✦...