-istek karakter-
-
tsukishima'nın sana verdiği anahtarla kapıyı açtıktan sonra hafifçe, "merhaba~?" diyerek içeriye seslendin. üzerindeki eşyaları kapının solundaki masaya koymadan önce ayakkabılarınla ceketini çıkardın. merdivenlerden yukarıya çıkıp, tsukishima'nın odasına doğru yürüdün. yavaşça kapıyı araladın ve yorganın altında yatan hasta bir tsukishima gördün. kimin geldiğini anlamak için gözlerini kısmış, titriyordu.
arkandan kapıyı kapattın, "hey kei~" yatağının yanına yürüdün ve onun seviyesine ulaşmak için diz çöktün. "nasıl hissediyorsun?" tsukishima homurdanarak burnunun tıkalı olmasına rağmen, "pek iyi değil, boğazım ağrıyor." dedi, cevabında hiç alaycı bir tavır yoktu. kendini cidden iyi hissetmiyor olmalı diye mırıldandın ve "ateşine bakabilir miyim?" dedin.
tsukki başını olumlu anlamda sallayıp, ateşine bakman için sana yaklaştı. dudaklarını onun alnından uzaklaştırıp, "ateşin var, bir şeyler yemek ister misin? ya da belki... çay ?" diye sordun.
"biraz çay yapabilir misin lütfen"
gülümsedin, "tabii ki kei~ hemen hallediyorum."
ayağa kalktın ve çay yapmak için odasından ayrıldın. yavaşça mutfağa yürüdün, bir kupa ve bir kaç poşet çay çıkarırken kettel'a (çaydanlık yazmak istemedim, çünkü onu kastettiğini düşünmüyorum) su koydun. birkaç dakika sonra çayı bardağa doldurdun ve bir kaşık limonlu bal ile tepsiye koydun. odaya geri dönüp, çayı komodinin üzerine bıraktın. tsukishima yatağın üzerinde doğruldu ve sen de onun önüne oturdun. o tam çayına uzanırken, "hayır önce bunu al, boğazına iyi gelir." diyerek mutfakta hazırladığın bir kaşık limonlu balı verdin.
pürüzlü bir sesle, "bu nedir?" diye sordu.
usulca gülümsedin, "limon ve bal." yavaşça kaşığı ağzına koydu ve suratını buruşturdu, limonun tadını almıştı. kaşığı ondan geri aldın, "şimdi çayını içebilirsin. bunu yerine bırakıp hemen döneceğim. bir şeye ihtiyacın olursa bana seslen, tamam mı?"
kei başını salladı ve sen de o seni çağırdığında duyabilmek için kapıyı aralık bırakarak odadan çıktın. kaşığı yıkayıp, çay yapmak için kullandığın tüm malzemeleri geri yerleştirdin. tam telefonunu çantandan çıkartıp, görmediğin mesajlarını yanıtlarken tsukishima'nın sana seslendiğini duydun,
"y/nnnnnn"
yavaşça merdivenlerden çıkarken, "geliyorum~" diye cevap verdin. içeri girip, kapıyı kapattın. "sorun nedir kei?" yatağa doğru yürüdün ve önüne oturdun. ateşini kontrol etmek için elini alnına koyarken yumuşak bir sesle, "hiçbir şey, sadece seni yanımda istedim." dedi, gülümseyerek.
güldün, "seni terk ettiğim falan yok kei."
"biraz uyumalısın." dedin ve rahat uzanabilmesi için yataktan kalktın. sakince sözünü dinledi, yatağına uzandı ve uykuya dalmaya çalıştı. onun çalışma masasına yürüyüp, sandalyeye oturdun. sessizce masanın üstündekilere baktın: birkaç kitap, kalem, kağıtlar, ikinizin birlikte olduğu bir fotoğraf ve derslerde çizip ona attığın küçük çizimler... hepsini sakladığını görünce gülümseyerek ona döndün. ters yöne dönmüştü ve uyuyor gibi gözüküyordu. kafanı tekrardan fotoğrafa çevirip incelemeye başladın, ta ki tsukishima konuşana kadar,
"y/n" dedi. cevap olarak mırıldandın ve devam etti, "benimle uzanabilir misin?"
sorusuna kıkırdayıp, "ama beni de hasta edeceksin." dedin. sana bakmak için yatakta döndü ve gülümsedin, "iyi tamam, zaten sana nasıl hayır diyebilirim ki?" o, senin için yorganı kaldırırken yatağa yürüdün. yanına uzandın ve tsukishima kollarını hemen etrafına sarıp, yüzünü göğsüne gömdü. bu haline hafifçe gülümsedin ve parmaklarını saçları arasında gezindirdin.
tsukishima, lavanta kokun ve sıcak varlığınla huzurlu bir şekilde uykuya daldı.
-
yazar:@/nezutoribüyük ihtimalle 35. bölümde final yapacağım...
çeviri yapmak, bu kitaba devam etmek eskisi kadar zevk vermiyor. tabii ki bende yeri çok ayrı fakat sonuçta bir yerde bitirmem de lazımdı, değil mi? ne kadar bu konuda epey özgüvensiz olsam da kendi kurgularımı yazmayı denemek istiyorum. bir andan da bu kitabı yürütmek zor olacağı için bu kitabı sonlandırmaya karar verdim. neyse, duygusal konuşmamı final bölümüne saklıyorum hahsfpıgajhfldsaj
umarım bölümü beğenmişsinizdir. bölüme vote atmayı ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın!
[istek kısmı kapalı]
sağlıklı günler dilerim!
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shots
Fanfiction[𝗵𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂! × 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿] ➤ farklı kitaplardan aldığım, hoşuma giden one shot bölümlerini çeviriyorum. ➤ çevirilerim mükemmel olmayabilir. elimden geldiğince anlamın bozulmaması, güzel olması için uğraşıyorum. <3 - ♡ - ✦ başlangıç: 261120 ✦...