<𝟯 | 𝘀𝗮𝗸𝘂𝘀𝗮 - 𝘁𝘃 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁

4.2K 222 58
                                    

-istek karakter-

-

erkek arkadaşının eve girdiğini haber veren kapının açılma sesini duydun. onu yumuşak bir şekilde karşılayıp, bulaşıkları yıkamaya geri döndün. sakusa, ellerini yıkamak için senin yanındaki musluğa yönelmeden önce kapıyı kapattı ve ayakkabıları ile maskesini çıkardı. ona gülümseyerek, orta boydaki sarı temizlik eldivenlerini çıkarırken gününün nasıl geçtiğini sordun.

sen ikinizin akşam yemeğinde ne yiyebileceğinize bakmak için buzdolabının kapağını açarken, o da sana gününün nasıl geçtiğini ve sokakların ne kadar berbat olduğunu anlattı.

"başka günden kalan hiç artık yemeğimiz yok... sadece yumurtalı hazır ramen yemek ister misin?"

iş kıyafetlerini değiştirmeye giderken, "elbette." dedi. mırıldanarak iki paket ramen ile iki yumurta çıkardın.

iki paket rameni haşlamaya başladın ve sonra da yumurtaları hazırladın.

sakusa merdivenlerden aşağı indiğinde, taze yapılmış ramen ve yumurtaların kokusunu aldı, arkadan hafif hafif gelen temizlik kokusuna rağmen. sana doğru yürüdü, sen de gülümseyerek kasesini ona uzattın.

sandalyesini masadan dışarı çekmeden önce, "bu sefer kanepede yemek ister misin?" diye sordun.

koltuğa yönelerek, "olur" dedi. kumandayı eline alırken ikiniz de yan yana oturdunuz.

"ne izlemek istersin?" diye sordu. o sana bakarken, sen ağzın ramenle dolu bir şekilde anlamsız sesler çıkardın. kıkırdadı ve birlikte izlediğiniz animeyi açtı. ayaklarını bağdaş şekline getirdin.

sen ara sıra televizyondaki karakterlerin yaptığı aptalca şeylere bağırırken ikiniz de ramenlerinizi yediniz. bölümü izledikten sonra hem yemeğinizi bitirdiniz hem de kaseleri mutfak lavabosuna götürüp yıkadınız. sakusa, diziye odaklanarak bacaklarını koltuğa uzattı. sen ise temizlikten sonra, kanepeye geri döndün ve kollarını göğsünde birleştirerek koltuğun en uç kısmına oturdun.

sen orada otururken, sakusa bu haline güldü. kımıldadı ve kollarını açarak başını koltuğun kenarına dayadı, bu onunla uzanabileceğini işaret etme şekliydi. onun yanına kıvrılırken gülümsedin. bir elini onun göğsüne koydun ve bir elinle de kıvırcık saçlarını okşadın. kollarını beline dolayarak sana doğru gülümsedi. ona yüzündeki gülümseme ve kazarmış yanaklarınla bakarken fısıldadın,

"seni seviyorum."

yüzü kızarırken gülümsemesi daha da genişledi. başını hareket ettirdi ve alnına yumuşak bir öpücük bıraktı.

"ben de seni seviyorum."

gülümsedin ve kafanı tekrar televizyona çevirdin. diziyi izlerken bir yandan da kalp atışlarını duymak için kafanı onun göğsüne yasladın. gecenin geri kalanında oturup en çok olmak istediğiniz yerde birlikte zaman geçirdiniz.

-

yazar:@/nezutori

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yazar:@/nezutori

bölümümüz burada bitti! biraz kısa oldu ama olsun...

bölümü beğendiyseniz lütfen vote atmayı ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın!

[istek kısmı]


<3

𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin