-istek karakter-
lütfen medyadaki şarkı ile okuyunuz <3
-
| y/n'nin bakış açısı |
I still remember, the third of December
(hala hatırlıyorum, aralık ayının üçünü)
otobüs yine geç kaldı!! lanet olsun... yemin ediyorum bu otobüs şoförü saati okumayı bilmiyor. üstüme ceket bile almadım! biraz ısınmaya çalışarak omuzlarımı ovdum. telefonumu alıp, saate baktım. 15 dakika gecikti... iç çektim ve soğuktan hafifçe titredim.
"um, affedersiniz hanımefendi." birinin bana seslendiğini duymamla arkamı döndüm. bana seslenen kişi kıvırcık saçlara ve hayatımda gördüğüm en güzel mavi gözlere sahipti. yavaşça nefes verdim, adeta gözleri tarafından büyülenmiştim.
tekrardan seslenerek beni transtan çıkardı, "hanımefendi?"
nazikçe, "oh, kusura bakmayın..! bir şeye mi ihtiyacın vardı?" diye sordum ve gülümsedim.
sessizce, "evet. üşümüş görünüyordun, bu yüzden iyi misin diye merak ettim." dedi. ne kadar nazik...
otobüs şoförünün aklıma gelmesiyle sinirlenerek söylendim, "oh! evet, iyiyim! sadece otobüsü bekliyordum fakat yine geç kaldı. o otobüs şoförü her zaman geç geliyor." ben ceketini çıkardığını görmeden önce sözlerime biraz kıkırdadı.
elindeki ceketle, "buyur, ben çok üşümüyorum, sen giyebilirsin." dedi. şokla gözlerim genişledi.
"bunu yapamam! ben iyiyim, gerçekten!" dedim fakat ne söylediğimi pek umursamıyor gibiydi. yanıma yürüdü, ceketi omuzlarıma bıraktı ve gülümsedi.
Me in your sweater, you said it looked better
(senin kazağını giymiştim, bende daha güzel durduğunu söyledin.)
On me, than it did you
(senin üzerinde durduğundan)
"sorun değil. ben de otobüse biniyorum, yakında burada olur. ayrıca, o ceket sana daha çok yakıştı." dedi. gözlerim üniformasına kaydı.
sessizce, "hey... fukurodani'ye mi gidiyorsun?" diye sordum. bakışlarını üniformama indirdi ve başını salladı.
"evet. görünüşe göre sen de oraya gidiyorsun. ben akaashi keiji." elini bana doğru uzattı.
"y/n l/n. tanıştığıma memnun oldum akaashi-san!" elini sıktım ve hissettiğim soğuklukla şok oldum.
"ellerin çok soğuk! ceketini geri almalısın, ben iyiyim." dedim ve ceketini geri vermeye çalıştım fakat o, elini omzuma koyup, başını olumsuz anlamda salladı.
"sorun yok l/n-san. ayrıca şimdi ceketi geri alıp, donmana izin verseydim ne tür bir insan olurdum?"
>bir ay sonra<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shots
Fanfiction[𝗵𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂! × 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿] ➤ farklı kitaplardan aldığım, hoşuma giden one shot bölümlerini çeviriyorum. ➤ çevirilerim mükemmel olmayabilir. elimden geldiğince anlamın bozulmaması, güzel olması için uğraşıyorum. <3 - ♡ - ✦ başlangıç: 261120 ✦...